Alles in en om het motorblok, oliepomp, waterpomp, brandstofpomp, carburatie, injectie, riemen, snaren, filters, slangen, uitlaat etc.
Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
door peugeot96_oldtimers » 02 jun 2020, 12:37
Hallo,
Weet iemand in wat voor een opzicht de KDY (TU3M 1360 motor) verschilt van de KDX?
Ik ben benieuwd!
Gr
-
peugeot96_oldtimers
-
- Berichten: 17
- Geregistreerd: 06 apr 2020, 12:21
door risky » 02 jun 2020, 18:22
Beste,
Ik heb uw bericht verplaatst naar het juiste deel van het forum. (motoren enz) uw onderwerp hoort niet thuis bij in het autoverkoop topic.
Als we met ons allen goed opletten dat we de berichten in het juiste topic plaatsen dan blijft het forum goed leesbaar.
Ik heb wel een link voor uw gevonden waar dit besproken word.
https://www.citroen-forum.nl/forums/viewthread/228141Mvg Dirk
Daf 66 groen 1.4 rijdend ralley project 1974
Volvo 66 rood 1.1 origineel 1977
Opel Ascona B 1.9S 1977
Peugeot 604 ti automaat 1978
Peugeot J9 1985 2.5 diesel verlengd 5,8 meter
-
risky
- Forumbeheer
-
- Berichten: 3037
- Geregistreerd: 12 jul 2006, 19:15
- Woonplaats: westfriesland
door Knoetie » 16 jun 2020, 08:21
Als ik het goed heb is een KDX met DIS ontsteking (zonder rotor) en van aluminium met stalen bussen en de KDY met rotor ontsteking en van ijzer.
-
Knoetie
-
- Berichten: 57
- Geregistreerd: 18 apr 2014, 09:58
Keer terug naar Motor, smeer-, koel-, brandstof- en uitlaatsysteem
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten