Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Fritschy 605 schreef:Volgens mij heb je wel een safrane met dezelfde motor incl. turbo.....met een 250pk en vier wiel aandrijving.
Wat ik trouwens het leukste vind van deze auto is lease rijders laten schrikken. Situatie: vrachtwagen gaat inhalen, ik zit er direct achter, vervolgens een lease rijder die ZO dicht op mij bumper zit dat ik zijn koplampen niet meer kan zien. Om vervolgens even het vierde verzet in te schakelen en weg te accelereren.....dan zie je ze even later verbaasd je aanstaren als ze je inhalen, schitterend.
Koffiemolen schreef:Schitterend, wat is het toch een goed ontwerp! 607 is ook stijlvol, maar de 605 combineert stijl met dynamiek. En een van nature veel betere wegligging. No ESP required, dat werk dus.
ZEN schreef:En laten we wel wezen, we hebben allebei een iets meer dan gemiddelde ruimte nodig...
Vandaag ben ik trouwens met de LimouZen naar m'n werk gegaan.
Zoals je al had verteld, de temp gaat in de file tot 95 graden. Vond ik toch een beetje eng (vanwege de ervaringen met de 305) en heb de kachel aangezet. In no time onder de 90. OK, dat zit wel goed!
Martijn schreef:Koffiemolen schreef:Schitterend, wat is het toch een goed ontwerp! 607 is ook stijlvol, maar de 605 combineert stijl met dynamiek. En een van nature veel betere wegligging. No ESP required, dat werk dus.
En toch staat de 607 op het onderstel van een 605... wel met wat wijzigingen, maar toch...
ZEN schreef:Volgende keer laat ik de kachel uit!
gvdaa schreef:Jullie als 605 liefhebbers weten vast hoe je de mistlampen in de voorbumper, waarvan het glas nogal eens stuk wil gaan, eruit kunt halen. Want dat lukt mij niet zo goed.
(Heb net mijn sv 3.0 ingeruild voor een srti - wel duidelijk een iets mindere auto. En de stuurbekrachtiging lijkt ook niet echt goed te werken. Maar minder elektrische rommel dan in de sv 3.0, die steeds meer kuren kreeg, dus wellicht houdt de srti het wat langer vol)
Groet en dank
Gerbert
gvdaa schreef:Het is een phase I. Dat komt dan goed uit. Wat betref de mistlamp: Ik heb de tien mm moer aan de onderkant losgedraaid, maar weet niet hoe het dan verder moet.
Fritschy 605 schreef:Ik ben niet zo van het upgraden van een auto. Als industrieel ontwerper ga ik liever uit van het origineel omdat dit toch meestal de mooiste optie is.
Jan-Sietze schreef:Fritschy 605 schreef:Ik ben niet zo van het upgraden van een auto. Als industrieel ontwerper ga ik liever uit van het origineel omdat dit toch meestal de mooiste optie is.
Als ik een auto met 200 pk zou hebben (heb ik) zou ik m'n remmen zeer belangrijk vinden!
Het is iets waar je op moet kunnen vertrouwen!
De foto is van Edgar z'n 605 V6.
Hier zijn de Brembo remklauwen van de 607 op geplaatst.
De Brembo remklauwen van een 807 passen ook.
Van onze beide auto's zijn de remmen geupgrade:
De 406 sedan is voorzien van Coupé Brembo's.
De 'oude' 406 V6 remklauwen zijn op de 405 SRI gekomen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten