Gister aan de rechterkant een set portierrubbers aangebracht om te controleren hoe het losse plaatwerk langs de onderzijde zou aansluiten. Beetje teleurgesteld dat bij beide portieren onderaan een kleine kier tussen het plaatwerk en het rubber open blijft, ondanks de eerdere pogingen ze beter in de sponning te laten passen. Kennelijk heeft de botsing de onderzijde inclusief B-stijl toch iets meer naar binnen geduwd als op het oog zichtbaar
Vandaag de portieren maar weer verwijderd, en wielkasten, dorpels en bodem schoongemaakt voor zover ik erbij kon. Bij het subframe de ergste vettigheid verwijderd. Tevoren tevens het restant van de voorste remleidingen eraf gehaald. M'n nieuwe setje wartelsleutels kwam me nu al van pas
Hierbij een flinke serie plaatjes rondom, beginnend bij het rechter voorwiel, helemaal onderlangs, van de naden tegen de dorpels en schutbord, de achterste wielkasten, kofferbodem, en de motorruimte. Van de mankementen een paar detailfoto's. Hierbij gaat het om de resterende schade rechtsachter, dorpeleinden, de roestschade bij de kriksteun linksvoor, bij de achterste spatbordranden, voor onder het sproeiertankje en chassisplaatje, op de rechter B-stijl, op de linker carrosseriesteun tegen de wielkast (diagonaal, waarschijnlijk vloeistof op gelekt), de plaat onder de kriksteun rechts, steun voor de remleiding rechtsvoor, de paravan van binnen, en van de ruitsponning.
Na verwijdering van de achterwielen krijgt dat deel, inclusief onderkant van de kofferbodem, ook nog een schoonmaakbeurt. Daarna wil ik beginnen met de kleine (lak-)beschadigingen aan de carrosserie en roestige plekken blank schuren en opknappen. Ik zag dat naast de oorspronkelijke dubbele ophangpennen van de uitlaat een extra enkel rubber onder de vloer geschroefd is voor een uitlaat met één steun. Die kan er dus wel af.