Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
johnssons schreef:... je hebt terugslag ... ontsteking niet op tijd ... dus ontsteking afstellen ... ik las dat je een 123 ontsteking hebt, plaats even de oude unit, just for the check ... verder nieuwe rubbers proberen te scoren https://www.serie04.com/fr/504-injectio ... ssion.html en slangklemmen verder aandraaien zodat lekkage weg is ... een volgende is kleppen stellen ...
John
Helemaal met je eens alleen wel jammer dat de foto’s vaak niet meer te zien zijn. Ook op die franse staat echt heel veel waardevolle info.C12|1974 schreef:Ik heb mijn 504 coupe sinds ruim een jaar en heb heel veel gehad aan de informatie op dit forum (en amicale 504). Er staat een schat aan informatie op. Ik snap niet helemaal dat social media een vervanging kan zijn voor een forum. Want daar zijn de posts vaak veel oppervlakkiger terwijl op een forum technische kennis wordt gedeeld. ook het terugvinden van info is op een forum veel makkelijker.
Ik neem me ook voor om wat te gaan posten de komende tijd :)
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
De app Tapatalk installeren, werkt echt reuze snel. Je hoeft niet in te loggen en krijgt een seintje als je je op een onderwerp abonneert.Doornekamp33 schreef:Enige reden die ik kan bedenken, die nieuwe sociale media gaat alles sneller, Fora is meestal wat trager, men moet inloggen, zin om te antwoorden, op al die apps krijg je een seintje dat er weer wat is.
Ik ben van ,rustig aan, komt wel goed.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 0 gasten