De accu van mijn 607 v6 3.0 uit 2005 was leeg nadat hij twee maanden stil had gestaan. Met starthulp gestart en naar de garage waar werd vastgesteld dat de accu stuk was en zij hem vervangen hebben.
Sinds die tijd is mijn audio weg:
geen audio in spraakbediening, navigatie, radio, cd speler/wisselaar en het ergste nog telefoon. In de betreffende schermen lijkt alles te werken, behalve de volumeregeling, die niet meer reageert.
Ik had het vermoeden dat er door het ontbreken van alle stroom instellingen verloren waren gegaan, maar ik kon in de voor mij toegankelijke instellingen niks vinden en de mensen in de garage konden in de voor hen toegankelijke instellingen ook niets vinden.
Wie heeft de oplossing? Bij de dealer is maar één 607 in onderhoud en niet één monteur die de 607 uit vroeger jaren kent.
N.B. hij had twee maanden stil gestaan omdat er een bobine stuk was (die Italiaanse dingen gingen maar 60.000 km mee) en de bougies waren na 60.000 km ook op. Ik wilde 6 nieuwe NKG bobines en uiteraard nieuwe bougies ook NKG. Die moesten besteld worden en het was heel druk in de dealergarage, waar hij/zij onderhoud krijgt. Met de nieuwe NKG's loopt hij weer prachtig.