Te koop J7 1969 en 403 familiale 1956

Voor het (gratis) adverteren van auto's.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Forumregels
In deze rubriek is het mogelijk voor particulieren om hun Peugeot te koop aan te bieden. Het plaatsen van commerciele advertenties is niet toegestaan.

* Vermeld zo duidelijk mogelijk alle relevante gegevens (type, bouwjaar, km-stand, uitvoering etc), liefst met fotos
* Lees ook de verkooptips: viewtopic.php?f=41&t=1988
* Voor het plaatsen van commercieele advertenties kan er contact opgenomen worden met de beheerders van dit forum; reclameuitingen zullen verwijderd worden.
* Vermeld ook als de auto verkocht is, dan zetten we het topic op slot
* Plaats alleen een reactie bij interesse in de aangeboden auto.

Te koop J7 1969 en 403 familiale 1956

Berichtdoor alexy » 12 jan 2022, 10:29

Zo, nog maar wat adverteren, want ze rijden te weinig en het is me te vol hier.

De J7 is tot het laatste in de apk geweest, wat nu niet meer nodig is. Het is een witte ex-camper met 1800 benzinemotor. Van binnen leeggehaald en naar bestelbus teruggekeurd vanwege de verzekering. Met trekhaak en dakdrager, zijdeur (nog) geblokkeerd. De advertentie staat hier: https://autos.tweedehands.net/klassieke ... ot-j7.html

De 403 is ook leeg van achteren, met trekhaak en dakdrager. Ik heb de banken er wel bij, maar die zijn aan vernieuwing toe. Het is een betrouwbare wagen gebleken, die ik tot voor kort ook reed. Zie https://autos.tweedehands.net/klassieke ... liale.html

Alle goed voor 2022 en groet van Lex
alexy
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 12 dec 2014, 21:32
Woonplaats: Oost-Groningen

Re: Te koop J7 1969 en 403 familiale 1956

Berichtdoor alexy » 23 nov 2022, 09:39

Klein foutje, de J7 is uit 1971, daar wees een kijker me op. Veel belangstelling is er niet, zo langzamerhand veranderen ze in opslagbus.
alexy
 
Berichten: 26
Geregistreerd: 12 dec 2014, 21:32
Woonplaats: Oost-Groningen


Keer terug naar Auto's

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten