Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Jodela schreef:Ik weet niet hoe je plaatjes kunt uploaden naar dit forum.
Michael schreef:ik heb wel zo'n kast met puls opname op de inspuitleiding
Jodela schreef:Michael schreef:ik heb wel zo'n kast met puls opname op de inspuitleiding
Met draaiende motor afstellen zou bij mij de voorkeur hebben.
Mb trac schreef:Wat is de reden dat de pomp afgesteld moest worden,motorrevisie,pomprevisie?
Keezx schreef:Jodela schreef:Michael schreef:ik heb wel zo'n kast met puls opname op de inspuitleiding
Met draaiende motor afstellen zou bij mij de voorkeur hebben.
Is ook mijn ervaring, ik heb meerdere keren een andere pomp op een XUD9TE motor gezet en afstellen gaat uiteindelijk beter zonder meetklokken en dergelijke.
Gewoon afstellen op trekkracht en zo min mogelijk roken ...
Mb trac schreef:Als je de pomp al op de merktekens hebt afgesteld,zou hij beter moeten lopen dan wat je nu beschrijft.
Dit lijkt meer op een afstelling op het verkeerde BDP.
De zuiger moet aan het eind van de compressieslag staan.
Als je 180 graden verkeerd zit,spuit hij in aan het begin van de aanzuigslag.
Motor gaat wel lopen maar zonder vermogen en veel rook.
Hoe zijn de verstuivers?
Even checken dus.
Succes,
Frank
Mockenrue schreef:Zou het eigenlijk niet leuk zijn om hiervoor een soort sleutel-middagje te houden, met forumleden ?
We hebben genoeg J7-bezitters en diesel-deskundigen hier aan boord.
't Is maar een idee.
Keer terug naar Motor, smeer-, koel-, brandstof- en uitlaatsysteem
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten