tjark63 schreef:Dit is een Ti met Bosch K-Jetronic injectie, ik ga er van uit dat kleppen en ontsteking in orde zijn,
dan zou ik het eerst zoeken in de koude start injector ( zo heet dat ding toch, Harrie ? ).
ja, de koudstartsproeier is wel verdacht in deze kwestie.
zit aan de linkerkant, met een lange buis naar beneden ( naar het spruitstuk ) toe.
Er zit een brandstofleiding aan ( bovenop ); er staat 'constant' benzinedruk op; en een elektrische aansluiting
zijdelings, zodra er spanning op komt, wordt er extra brandstof ingespoten. Dit is maar kortdurend.
Tevens vind er een mengselverrijking plaats die door de balansdrukregelaar wordt geregeld.
Dit is voor het verhoogde stationair toerental.
De balansdrukregelaar is een rechthoekig ding met benzineslangen er aan, en zit op het linker klepdeksel
geschroefd. Ook deze balansdrukregelaar heeft een elektrische aansluiting, die een bimetaal door middel van
een elektrische spoel verbuigt, waardoor er mengselverrijking plaats vind.
Controleer de elektrische aansluitingen van beide, maak de contactjes eens schoon.
De spanning komt van Relais II, het opvoerpomp-relais.
met vr. groet, Harrie