Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
joospeugeot schreef:indien er een op zit, schoonmaken en opnieuw invetten met pasta kan al vaak wonderen doen.
Dat gaat niet op bij XU-motoren, daar zit de waterpomp helemaal rechts onderin de motor,403diesel schreef:Nogal eens zit er tussen de lagers en keerringen in de warenpomp een gaatje. Als daar KVS uit komt weet je dat iig de eerste keerring lek is. Het snerpende geluid kan idd goed van een lager zijn dat droog loopt.
Geen idee of deze bij de 405 wordt aangedreven door de tandriem of de V-snaar/multiriem maar beste deze dan toch maar te vervangen.
Wat het verband zou kunnen zijn met de sensor; geen idee, de 403 heeft er geen
Groet, Serge
joospeugeot schreef:Harrie schreef:p.s.: @ Marco: piepje kan ook het druklager van de koppeling zijn.. (?)
dat lijkt me sterk bij een automaat
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast