Afgelopen donderdag belde een medewerker op, de H200 bus bokte en schokte als een idioot. Ik mee kijken/rijden en het leek er wel op of de motor/bak er los onder hingen. Zo'n schokkende ervaring had ik nog nooit gehad
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Enfin, toch maar laten doorrijden want hij had afspraken opstaan. Zo lang als hij reed zou t goed gaan dacht ik. Een uur later stond hij op de oprit. Er was niet meer mee te rijden, de auto stuiterde zo hard dat de emmer met water achterin bij omgevallen was.
Krik d'r onder en aan 1 achterwiel draaien, tot mijn schrik zag ik dat er veel speling in de cardan zat. Het achterste cardan gedeelte draaide met de wielen maar de voorste cardan kwam pas na 1 cm in beweging..... hmmmmmm dat zou t wel kunnen zijn. Dealer gebeld, wat gaat dat kosten? Heb je dat op voorraad en heb je tijd?
Hij kon meteen langs komen. Kruiskoppeling was op voorraad en ze hadden tijd.
Daar aangekomen bleek dat hij geen 10 km meer had moeten rijden. Kruiskoppeling was volledig aan flarden (zie foto)
![Afbeelding](http://www.mijnalbum.nl/Foto-VCTLWIIJ.jpg)
Die dikke gedeeltes horen schijnbaar ook op die dunnen asjes te zitten en daar zat dus niks meer.
Meteen maar even de startmotor die al 2 maanden op voorraad lag laten monteren zodat t ding ook weer startte zonder hamer.
Totale kosten om en nabij de 250 euro.
Volgende bus wordt toch weer een Peugeot.