Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
ruit48 schreef:.
Als de veertjes echt los zitten dan ligt het kleine moertje naast de bougie, kijk daar goed naar en hengel het er
dan eerst uit met een stukje ijzerdraad of zo , voor je de bougie los draait, anders heb je echt een probleem. Succes !
Gr. Kees .
risky schreef:oke maar met lpg moet je die veren laten vervallen door bougiekabels met lange doppen te monteren.
Ik zou ze van beru pakken die zijn prima.volgens mij alleen maar voor de 504 leverbaar maar dat past ook goed.
Je moet er rekening mee houden dat als hij op benzine een hikje geeft.dat hij op gas stotterd,
dus de 404 moet echt goed op benzine draaien,,dit komt omdat lpg een tragere verbranding heeft.
Daarom worden de uitlaatkeppen ook veel heter en moet je vaker kleppen stellen,om de 7000 km als je geen gaskop hebt.
Waarschijnlijk zijn de kleppen niet gesteld voordat er lpg ingebouwd werd dus zal er nu echt aan toe zijn.
Doe dit echt want lpg in combinatie met te strakke uitlaat kleppen kost je een paar verbrande kleppen en ben de je verder van huis.
Dus bougies,bougiekabels vervangen,kleppen stellen onsteking afstellen.
Succes
mvg
Cabrio404 schreef:Ik zou nooit op 3 poten van brabant naar friesland gaan rijden er zit een 404 freak in haaren maar kan niet op zijn naam komen die doet handel en restauratie en reperatie .
willem
MarcoWetzels schreef:Cabrio404 schreef:Ik zou nooit op 3 poten van brabant naar friesland gaan rijden er zit een 404 freak in haaren maar kan niet op zijn naam komen die doet handel en restauratie en reperatie .
willem
Karel Verhoeven?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten