Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Brownie
joospeugeot schreef:zou je eens een foto willen maken van de bak, en daarmee bedoel ik eigenlijk koppelingshuis. en dan evt van ook de motor aan de vliegwielkant.
past deze bak alleen maar op deze motor of past zo'n bak ook nog op andere type motoren ? de 2l xn1 heeft maar 3 bevestingsbouten. diesel idem. de v6 heeft er 4 dat weet ik. deze bak heeft er zo te zien ook 4.
Ja, dit is het Chrysler ( France ) 2.2 blok,joospeugeot schreef:dank je wel marko voor de foto's en de moeite. dit is dus voor mij totaal onbekende stof dus.
ik heb zelden tot nooit aan een 505 gewerkt. deze 2.2 motor schijnt als basis uit een talbot te komen.
505 TI /STI is géén N9Tjoospeugeot schreef:je hebt die 2 liter ook in een 505 gehad. de 505 TI. de STI was al een 2.2 Liter. dus zoveel zag je een 505 niet met met die 2 liter chrysler aangezien die al snel een 2.2 werd.
ik ga er ff van uit dat een 2 liter en 2.2 liter ongeblazen t zelfde koppelingshuis hadden..
Harrie schreef:netjes Marco, dat komt wel goed zo te zien.
die ene nieuwe steun heeft een rode onderdeelnummer-sticker, dat betekend 504.
maar zal vast wel passen, 504 en 505 hebben wel veel meer overeenkomsten.
grt, Harrie
Mathieu schreef:Bewonderenswaardige akties!
Het resultaat ziet er erg netjes uit. Dat is de wagen zondermeer waard.
Ben benieuwd naar het vervolg.
Die Matra 'papiertjes' heb ik ook gebruikt voor het inlaatspruitstuk. Gaat prima.
Overigens: ik heb ook een 505ti van de eerste serie, zij het met sinds afgelopen week-end met 335000 km.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten