Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
janbachee schreef:Ik zou het wel weten als er zo'n foei-lelijke (sorry) auto in de straat stond..
Succes Walter..
gr Jan.
risky schreef:mocht je hem niet vinden heb ik nog een prachtige e28
mvg
risky schreef:ik heb nog wel een hele mooie e28 te koop officele nederlander in zeer goede staat
Cor Rosie schreef:risky schreef:mocht je hem niet vinden heb ik nog een prachtige e28
mvgrisky schreef:ik heb nog wel een hele mooie e28 te koop officele nederlander in zeer goede staat
Nou, ik denk dat de boodschap nu wel is overgekomen.
Helemaal mee eens hoor, die /6 van BMW loopt als een zwitsers uurwerkje; ik kan me best voorstellen dat je daar met weemoed aan terugdenkt (of is het meer de tijd met jouw toenmalige vriendin? )
Qua weggedrag zou het nieuwere type > 83 wel te verkiezen zijn boven de eerste 3serie. Dat is werkelijk indrukwekkend, voorbeeldig en verslavend, zeker in combinatie met de 2.5 motor + automaat.
Los daarvan: waar komt het idee vandaan de je voor een 504 V6 eerst je wilde haren moet kwijt zijn???
suc6 met de zoektocht (komt vanzelf weer een keer te koop te staan)
ton schreef:Dan wordt dit gewoon het BMW Hoekje !
We hebben toch ook al een Volvo-hoekje en Citroen-hoekje ?
risky schreef:Ha ik schrijf het gewoon dubbel idd,mare een 323i zal je verbazen kwa rijden ik zelf vind hem vlotter dan een 325I.
Die nogal wat lui onderin .mvg
joospeugeot schreef:die 325 i blokken (uit een e30) werden vroeger vaker in een e21 gelegdt, wat ik me zo kan herrineren. maar of t zo veel ontliep een 323 en 325 ? zelf geen ervaringen mee. heb toen ook eens iemand gezien die had een blok uit een 735i in zijn e21 gelegd. dat liep dus echt bloedsnel.
@risky: een m50 model zegt me zo niks, wel moderner dus, maar na de e36 ben ik een beetje de tel kwijt bij bwm . maar krijg je dat nog wel omgebouwd kwa systemen. volgens mij werd t vanaf de e36 al een stuk ingewikkelder met computers. en meen ook de latere e36 stond ook al een chassisnr koppeling in de inspuitcomputer.
aangezien ik ja zelf bezig ben met een hdi om te bouwen ben ik ook tegen wat probleempjes aangelopen. de nieuwe type's heb een CAN verbinding tussen inspuit ecu en bsi. dan kom je hele bedrading bsi etc etc mee om te zetten. aangezien ik hier dus geen zin in had heb ik nu lekker een oudere die je dus nog lekker stand-alone kunt laten draaien. dus risky. maar maar een topic aan met mijn motorombouw in mijn bmw of iets....... ik ben benieuwd.
Keer terug naar Café des Sports
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 1 gast