Zo weer even een stukje over mijn cabrio heb er inmiddels een andere gebruikte kap opgezet en hij wil ook elektrisch open en dicht dus dat gaat allemaal zoals het hoort de radio heb ik inmiddels er ook uit gehaald , deze was al als probleemgeval aangemerkt want er stond al een briefje opgeplakt met problemen haha
.
Verder heb ik nog wel het probleem dat met 3 dgn de accu leeg is ik ben een beetje aan het zoeken gegaan en ben er een beetje achter waar lekspanning heen gaat.
In het motorcompartiment zit een zekeringkast waar rechtstreeks vanaf de accu 2 dikke rode draden heen gaan, onder de zekeringkast zit een stekker met 2 bruine en 1 witte draad deze zijn plusmines 5mm dik alle drie.
Als ik deze stekker eraf haalt van het stekkerblok dan is mijn lekspanning weg de draden zijn genummerd BB9 ,BB10 en BB11 ik heb geen idee waar deze draden van zijn en een elektrisch schema op internet vinden ???? haha je heb eerder het telefoonnummer van de koningin.
Misschien heeft iemand het schema die mag het me mailen op
jwpenning@hotmail.com als hij dat wilt of als iemand mij zo kan vertellen die draden zijn daar en daar van ik hou me aan bevolen.
en als er iemand nog een tip weet voor een contact slot wat blijft hangen in de start modus ( komt dus niet terug als je sleutel los laat)
bvd Willem ik ben benieuwd