Ziet er op de plaatjes alleszins acceptabel uit hoor! Zelfs de klemmetjes voor de bougiesleutel tegen het schutbord zitten er nog op, die zijn bij de meeste 104tjes al lang verdwenen
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Vraag: is dit een 954 of toch de 1124cc? Ik zou, gelet op het model luchtcollector op de carburateur, denken een 1124cc
Als je geen handen hebt als kolenschoppen laten de dashboardlampjes zich van achteraf vervangen als je links het handschoenplankje weghaalt, en van onderaf de lamphoudertjes los kunt draaien. Dat zijn de zwarte "knoppen" achterop de kleine printplaat. Als voorbeeld hier wat foto's hoe het eruit ziet daarachter. Lukt het op deze manier niet, dan moet het stuurwiel eraf, vervolgens middenboven en -onder een dunne spatel of brede schroevendraaier tussen tellerblok en omhuizing steken. Na losdraaien van de tellerkabel en zonodig losklippen van de beide voedingsstekkers zou je het blokje zó naar je toe moeten kunnen halen. NB: bij aankoop van een 104 sowieso verstandig daar alle lampjes te vernieuwen, want er zitten ook erg belangrijke bij van remvloeistofniveau (zelfde als van de handrem), oliedruk, laadstroom en allerbelangrijkst, de koeling. Zelf geen ervaring met uitbouw van dit kleine tellerblok, daarom even de vraag of tevoren de onder- en bovenkap van de stuurkolom er ook nog af moeten.
Genoemde stekkers zitten op de printplaat, aan twee platte lippen met elk een stuk of vijf glij-contacten. De bovenste moet je dus naar boven schuiven, de onderste naar beneden. Niet te veel wrikken, want dan breek je al snel de boel.
Paar week geleden heb ik op het 104 forum twee advertenties geplaatst via
http://www.leboncoin.fr waarin een GL en een SL interieur wordt aangeboden, misschien is dat wat? Veel succes ermee!
![Afbeelding](http://i43.photobucket.com/albums/e362/spijker5/IMG_3883.jpg)
![Afbeelding](http://i43.photobucket.com/albums/e362/spijker5/IMG_3884.jpg)
![Afbeelding](http://i43.photobucket.com/albums/e362/spijker5/IMG_3885.jpg)
![Afbeelding](http://i43.photobucket.com/albums/e362/spijker5/IMG_3886.jpg)
@Paul: inbouw van een regelbare interval zal niet moeilijk inderdaad, maar een geschikte vinden is me nogal tegengevallen. Groet, M.