Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Gilletti schreef:Dat juich ik toe. Twee van mijn favoriete merken die steeds inniger samenwerken.
Wat mij betreft mag de samenwerking nog verder gaan.
Remco504coupe schreef:Gilletti schreef:Dat juich ik toe. Twee van mijn favoriete merken die steeds inniger samenwerken.
Wat mij betreft mag de samenwerking nog verder gaan.
Helemaal mee eens..
Ja, de THP motoren, dus al vele jaren een goede samenwerking op motorengebied.risky schreef:volgens mij was deze samenwerking er al want in de 207 gti zit ook een motor ontwikkeld door bmw en psaRemco504coupe schreef:Helemaal mee eens..Gilletti schreef:Dat juich ik toe. Twee van mijn favoriete merken die steeds inniger samenwerken.
Wat mij betreft mag de samenwerking nog verder gaan.
Dat las ik laatst teminste in de test.
Harrie schreef:Alleen de sukkel die bedacht, dat de distributiepoulie wel zonder spie op een conische passing goed vast zou zitten, moesten ze eigenlijk op staande voet ontslaan.
grt, Harrie
Harrie schreef:deze pouiie verloopt t.o.v. de krukas, distributie dus ontregeld, kleppen rammen de zuigerbodems...
tevens brekende klepveren... dat komt bij klassieke Peugeot's nooit voor.
Voor de distributiepoulie is al een wijziging doorgevoerd.
fijn-afstelling kan wel anders en BETER:joospeugeot schreef:welke poelie bedoel je ?? vw had bij de diesels dit systeem ook, zo ook opel diesel (kadett en astra bijv). voor de fijnafstelling. er zijn ook welk meerdere manieren voor om dit te doenHarrie schreef:Alleen de sukkel die bedacht, dat de distributiepoulie wel zonder spie op een conische passing goed vast zou zitten, moesten ze eigenlijk op staande voet ontslaan.
grt, Harrie
Remon309 schreef:De VTI's zijn ook BMW en PSA samenwerking toch, op zich fijne motoren. Maar na verloop van tijd gebruiken al die dingen aardig olie en sneuvelen ze ook nogal vaak. Daar hadden de TU tjes geen last van.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten