Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
sander203 schreef:Vandaag de twee originele achteruitrijlampjes en het "S" monogram op z'n kont gemonteerd. Ik denk dat de lampjes origineel op de auto geschroefd zitten, maar aangezien ik al twee loze gaten in de bumper had heb ik maar twee RVS steuntjes gemaakt. Goed gelukt allemaal, nu alleen nog aansluiten.
ja, tuurlijk, maar het MAG NIET ! alle auto's met bouwjaar vanaf 1 januari 1978 moeten gele GAIK platen dragen...janbachee schreef:@ Harrie
Het schijnt dat je toch blauwe kan bestellen en er op schroeven??
gr Jan.
janbachee schreef:@ Harrie
Het schijnt dat je toch blauwe kan bestellen en er op schroeven??
gr Jan.
risky schreef:euh ja hoor Jan ik kan ze gewoon bestellen..
Maar idd officieel mag het niet. maarja er mag wel meer niet
geef maar een gil dan bestel ik ze voor je no problemo. mvg
welke minpool? en een lampje heeft weerstand, dus kleine lekstroom zie je dan niet...risky schreef:ff een lampje tussen de minpool en de min van de accu dan kan je zien of de 304 een lekstroom heeft.
als hij brand heb je een lekstroom en anders niet
mvg
Harrie schreef:welke minpool? en een lampje heeft weerstand, dus kleine lekstroom zie je dan niet...risky schreef:ff een lampje tussen de minpool en de min van de accu dan kan je zien of de 304 een lekstroom heeft.
als hij brand heb je een lekstroom en anders niet
mvg
het testlampje moet dus zo klein mogelijk qua Wattage zijn, bijv. 3W of 5W ( stadslicht ).
Een Multimeter is het ENIG juiste middel voor zo'n meting.
En een accu is zelfontladend. Na een tijdje is de opgeslagen energie veel minder, en bij oudere accu's gaat dat erg snel !
grt, Harrie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten