![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Het begin. Zo stond ie er bij de vorige eigenaar bij. Mooie waaguh :)
![Afbeelding](http://i182.photobucket.com/albums/x22/fab405/img6986ic1.jpg)
Vorig jaar op de Ring:
![Afbeelding](http://i182.photobucket.com/albums/x22/fab405/ring1-1.jpg)
Het idee is zoals gezegd, om met beperkte middelen een zo goed mogelijke circuitauto te maken. Uiteraard moest dat, voor Ray en mij, een 405 worden. We hebben heel even gedacht om de GRX te verbouwen maar wilden toch wat meer power en een betere basis. Ray reed al een tijdje rond in de Mi16 en was bereid met het CCP clubje de auto over te nemen en te gaan verbouwen. Dat betekent dus onder andere een zo laag mogelijk gewicht, stugge en goede handling en veiligheid. Langzamerhand kwamen er leuke spulletjes voorbij. Zoals onlangs een complete rolkooi uit de ex-racer van EH-Autoservice.
Transport vanuit Zierikzee naar Lijnden:
![Afbeelding](http://i182.photobucket.com/albums/x22/fab405/180220111754-1.jpg)
![Afbeelding](http://i182.photobucket.com/albums/x22/fab405/180220111756-1.jpg)
Na veel geslijp en gehak mocht ie naar buiten, zodat de kooi er "eenvoudig" uit gehaald kon worden. Dus niet
![Razz :-P](./images/smilies/icon_razz.gif)
![Afbeelding](http://i182.photobucket.com/albums/x22/fab405/200220111789.jpg)
![Afbeelding](http://i182.photobucket.com/albums/x22/fab405/200220111790-1.jpg)
Even vasthouden voor de foto!
![Afbeelding](http://i182.photobucket.com/albums/x22/fab405/200220111791.jpg)
![Afbeelding](http://i182.photobucket.com/albums/x22/fab405/200220111792-1.jpg)
![Afbeelding](http://i182.photobucket.com/albums/x22/fab405/200220111794.jpg)
Gisteren zijn we naar Edgar gereden. Hij had wel oren naar een mooi interieur, wij naar ondersteuning in een distributieriem. We zouden daar lekker veel ruimte hebben om de auto kaal te maken. Interieur en dashboard moesten er aan geloven [smilie=icon_chainsaw.gif]
![Afbeelding](http://i182.photobucket.com/albums/x22/fab405/270220111799.jpg)
![Afbeelding](http://i182.photobucket.com/albums/x22/fab405/270220111806-1.jpg)
![Afbeelding](http://i182.photobucket.com/albums/x22/fab405/270220111805.jpg)
![Afbeelding](http://i182.photobucket.com/albums/x22/fab405/270220111804.jpg)
![Afbeelding](http://i182.photobucket.com/albums/x22/fab405/270220111807.jpg)
![Afbeelding](http://i182.photobucket.com/albums/x22/fab405/270220111809.jpg)
![Afbeelding](http://i182.photobucket.com/albums/x22/fab405/270220111808.jpg)
Lachen naar het vogeltje!
![Afbeelding](http://i182.photobucket.com/albums/x22/fab405/270220111800.jpg)
Tot gisteren had ik dit nog nooit bij een 405 gezien:
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Afbeelding](http://i182.photobucket.com/albums/x22/fab405/270220111802.jpg)
Ray heeft gelukkig een goed plaatdeel van de zwarte donor meegenomen. Even checken:
![Afbeelding](http://i182.photobucket.com/albums/x22/fab405/270220111803.jpg)
Veerpoot eruit:
![Afbeelding](http://i182.photobucket.com/albums/x22/fab405/270220111810.jpg)
De veerpootschotel was ook erg aangetast en helemaal verwrongen. Edgar heeft hem meteen vervangen :)
![Afbeelding](http://i182.photobucket.com/albums/x22/fab405/270220111817.jpg)
Slijpen:
![Afbeelding](http://i182.photobucket.com/albums/x22/fab405/270220111814.jpg)
![Afbeelding](http://i182.photobucket.com/albums/x22/fab405/270220111815.jpg)
Hier mocht Ed zijn laskunsten op botvieren :)
![Afbeelding](http://i182.photobucket.com/albums/x22/fab405/270220111819.jpg)
Die is weer veilig :)
![Afbeelding](http://i182.photobucket.com/albums/x22/fab405/270220111820.jpg)
We hebben de auto bij Ed achtergelaten. Binnenkort meer werkzaamheden. Zo ligt er een nieuw setje schokbrekers klaar waar verlagingsveren op komen. Het idee is ook om het blok in stijvere rubbers te hangen. En gaan we op zoek naar betere remmen.
Onze speciale dank gaat alvast uit naar Edgar en zijn grote kennis en kunde op 405 gebied :)