April was de laatste bijdrage, de auto is toen de container in gegaan vanwege tussentijdse projecten:
Restauratie van mijn 205Mi16 ( klaar
)
Ik heb de drijfstanglagers, distributieriem, waterpomp en veer oliepomp vervangen.
Het bleek ook dat het hele front rot was, heb ik ook gelijk maar "even". Zoals zo vaak duurde dat toch wel iets langer dan wenselijk was, vandaar dat de 104 maar even moest wijken.
Restauratie van mijn Mercedes Benz ( nagenoeg klaar)
Aan beide kanten treeplanken, spatbordranden en kokerbalken voor waren rot. Ik had het plaatwerk kant en klaar, maar waar ik op moest lassen was ook rot en dat zit aan de onderkant en dan wordt het toch wel een zware klus. Ik moet de achterremcilinders en remleidingen nog vervangen en dan kan hij weer de weg op en is de weg vrij om weer volledig met de 104tjes verder te gaan
Ik kan met de Benneton niet veel verder zolang het zo koud is. Dus tijd om Humpie Dumpie weer uit te graven"
De container was nog roestiger dan mijn 104 dus ik heb hem in die tijd wel afgedekt gehouden. Het was er nogal vochtig vandaar dat ik hem toch weer in de sleutelruimte wilde hebben
Heerlijk, hij staat weer binnen, kan ik er tenminste weer wat aan gaan doen.
Hij staat wel in het midden en dat is niet de bedoeling want het doorgaande deel moet vrij blijven. Ik ben dus aan het herinrichten geweest ( ben ik helaas al erg bedreven in
)
Zo die staat op z'n goede plekje
Nu kan ik beginnen met het uitzagen van het stuk uit de oude confort die ik ervoor had gesloopt
Maar ff een paar daagjes rust nemen want mijn handen vragen om rust. De haakse slijper, puntlasboor en de carosserie-zaag hebben hun tol geeist
GrR