Frank.04 schreef:Volgens een doorgaans betrouwbare bron is de 404 verkocht voor 19.500 Euro.
Ben vrijdag op de beurs geweest. Lekker rustig kunnen rondlopen, weinig drukte. Heb inderdaad de grijze 404 en een witte 504 gespot. De grijze 404 heb ik goed bekeken, mede omdat hij vrijwel naast een schitterende ID19 familiale stond...
De 404 zag er wel strak en origineel uit, maar m.i. zwaar overvraagd. De famaliale was reeds verkocht (...), vermoedelijk voor een bedrag van rond de halve ton. Iets verder stond een bruine ID20 break uit '66. Hiervoor vroeg men 39.000 maar deze auto bevatte tal van schoonheidsfoutjes en onvolkomenheden. Technisch niet kunnen beoordelen, maar ga er van uit dat je voor dit bedrag niet kant en klaar op weg naar Zuid-Frankrijk kunt.
Ook leuk: eer stonden de nodige DS cabriolet Chaprons. Bij een originele stond: "Nooit aan gerestaureerd. Techniek onlangs gedaan voor 32.000 euro. Vraagprijs 139.000 euro." Een grote beurt voor 32.000 euro
M.i. is de zeepbel in de huizenmarkt verplaatst naar de klassiekermarkt. Er liepen dan ook vooral veel bemiddelde baby-boomers rond die de zak kwamen leegkloppen op de vlucht voor de lage spaarrentes en vermogensrendementsheffing.
Enig lichtpuntje in deze ontwikkeling is dat deze markt zich niet tot de landsgrenzen beperkt maar inter-continentaal is.
Heb zelf een paar rollen vloerisolatiemateriaal onder de arm meegenomen en wat gereedschap in de categorie: zelden nodig, maar handig om voor niet te veel in huis te hebben.