Hoornsterzwaag...

Aankondigingen en verslagen van rally's, toertochten, puzzelritten, meetings, beurzen en andere bijeenkomsten.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti, Le Lion

Hoornsterzwaag...

Berichtdoor RondeB » 09 mei 2024, 18:17

En maar weer eens een verslagje van het jaarlijkse hemelvaarts oldtimerfeessie te Hoornsterzwaag. Altijd een groot evenement, veel te zien en te doen voor den oldtimer liefhebbert en z'n gezin. Van alles wat: auto's, motoren, trekkers, brommers, (onderdelen)markt, circus, stationaire motoren, muziek, eterij, ruim kindervermaak en weet ik veel wat nog meer....Persoonlijk vind ik het veel leuker dan een beurs in een hal met allemaal mooi opgepoetste blinkertjes en te dure spulletjes.....dussss...voor wie er nog nooit geweest is: gewoon een keer heen gaan! :D

Afbeelding Afbeelding

Nogmaals, er valt genoeg te zien aan voertuigen in alle soorten, maten en merken. Tussen alles natuurlijk ook een aantal Peugeots. Het begon voor mij meteen al met een hele goeie ouwe bekende: mijn 4 jaar terug verkochte 404 break met nog steeds blije eigenaar en z'n gezin:lol: In het 404topic zijn mijn avonturen met deze 404 nog wel terug te vinden.

Afbeelding

Volgende oude bekende in het rijtje was de blauwe 403 van onze Jacqabe, met wie ik later samen met wat andere PeugeotNoordermannen nog ff heb staan babbelen. Naast de ook veel vaker geziene 203 break ontdekte Jacqabe in een oogopslag bij de buurauto een wat vreemde constructie....

Afbeelding

Wat verder aan Peugeots? Nou zie hier, dit zag ik verder staan: twee 504's, een 104 in de uitvoering "Sheena" en een 505. Da'wast.....niet heul veul, maar toch. Op de thuisreis kwam me nog een 404 tegemoet, die zal waarschijnlijk later ook wel te bewonderen zijn geweest op het veld.

Afbeelding
Afbeelding

Maar leuk, tot slot 3 huis, tuin en keukentransporters uit de 70-ties....gewoon omdat het kan....

Afbeelding
RondeB
 
Berichten: 2555
Geregistreerd: 03 apr 2004, 17:17
Woonplaats: ureterp

Re: Hoornsterzwaag...

Berichtdoor jacqabe » 09 mei 2024, 22:57

Mooi verslag Ron, niks op aan te vullen.
Misschien nog twee foto’s van o.a de Matra van Henk voorzien van een 3.0 l. V6 uit een Peugeot 407.
Afbeelding
Afbeelding
Peugeot 403B 1963, 504 cabrio 1972 en 203 Bachée 1950
Avatar gebruiker
jacqabe
 
Berichten: 1676
Geregistreerd: 09 aug 2013, 20:31

Re: Hoornsterzwaag...

Berichtdoor pEus » 15 mei 2024, 08:59

Leuk verslag en leuke foto's :D
Avatar gebruiker
pEus
 
Berichten: 1772
Geregistreerd: 22 jun 2005, 18:24
Woonplaats: Waalwijk


Keer terug naar Evenementen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten