kch schreef:ik heb destijds bij een meeting met de 404 vereniging en de renault 16 club wat foto's gemaakt van een 404 oplegger die ook bij deze meeting aanwezig was. Moet ongeveer in 1989 geweest zijn. Ik heb dit nog eens nagekeken en het kenteken van de 404 was BF-34-74. Ik weet nog dat er een 504 diesel met 2300 cc in zat en een normale 404 pickup achteras. De auto en de aanhanger zagen er heel mooi uit en maakten veel indruk op de aanwezigen.Volgens de site van de RDW bestaat de auto nog steeds en er zit geldige APK op. Bouwjaar 1971 en in bezit van de huidige eigenaar sinds 1983. Volgens mij was dit idd een auto van Ingmar Ingeneren een tandarts destijds uit groningen. Op de foto die ik toen gemaakt heb zijn de luchtslangen van de remmen van de oplegger goed te zien. Misschien is met dit kenteken te achterhalen waar de auto nu staat zodat je wat meer over de remmen te weten kunt komen.
Wat ik weet, is dat Ingmar in Duitsland gevestigd is als tandarts, ik dacht in Dusseldorf

Ingmar heeft zelfs een gouden tand met het Peugeot-logo erin gegraveerd. Zijn dochter wilde hij destijds Peugette noemen, maar dat werd door de burgelijke stand afgekeurd.