hallo Danny.
De elektrische controle-systemen zijn als volgt:
Primair:
- massa via oliedrukcontact
- microswitch in de rechterzijde v.d. kap, welke signaleert of het voorste deel (voldoende) omhoog is gezet
- schakelaar in de kofferdeksel, welke signaleert of de kofferdeksel wel dicht is.
- +12V op Packer ( computer ) en pomp ( op vol contact ).
Secundair:
- op alle 4 hydraulische cilinders 2 contacten met zwarte draden, welke de stand van de cilinder signaleren.
. . (
anders zou je het dak ook niet kunnen " inleren ")
====================================
Je had de draden / contacten bij de cilinders al doorgemeten, er is spanning, massa via oliedrukcontact, o.k.
Dan blijft nog over: de schakelaar in de kofferdeksel.
Dat is een zwarte drukstift-schakelaar, zit aan de vlakke onderzijde van de rand, links naast het slot.
Had je die al gecontroleerd ?
Leen eventueel eens een schakelaar ( de middelste in de console ) om te proberen of het misschien toch daar aan ligt ?
en, heb je met het inleren ook de afdekklep geopend en gesloten en nogmaals ? ( die cilinder moet ook signaleren naar de Packer bij het inleren )
( ook de kofferruimte moet telkens open, maar vooral goed dicht vanwege die zwarte drukstift-schakelaar ).
succes
p.s.: ik heb de beveiliging bij mijn cabrio omgebouwd van oliedrukcontact naar handrem, zodat het dak met lopende motor kan functioneren,
dat scheelt enorm qua aanslag op de accu en ook in tijd, gaat nu veel sneller.
met vr.groet, Harrie