Al tijden ben ik niet meer actief op het forum, maar ik lees zo af en toe nog mee.
Nu toch weer interesse in een Peugeot en wel in een 605 met kenteken JT-FJ-07, kent iemand deze auto toevallig?
Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Gilletti schreef:Yep, de mijne.
Ouwe Benzer! Alweer lang geleden dat ik eens bij je 204 coupe kwam kijken.
wowo schreef:Al tijden ben ik niet meer actief op het forum, maar ik lees zo af en toe nog mee.
wowo schreef:Mei 2004, auw.....504TI, was mijn tweede auto.
M’n laatste Peugeot was een 505 GTD familiale, ook alweer 10 jaar terug.
Brownie schreef:wowo schreef:Mei 2004, auw.....504TI, was mijn tweede auto.
Zag laatst je 505 weer te koop staan, ik vrees uit de advertentie dat hij nu in Afrika is.
Heb jij ook niet een poosje in mijn lichtblauwe GLD gereden?
wowo schreef:Brownie schreef:wowo schreef:Mei 2004, auw.....504TI, was mijn tweede auto.
Zag laatst je 505 weer te koop staan, ik vrees uit de advertentie dat hij nu in Afrika is.
Heb jij ook niet een poosje in mijn lichtblauwe GLD gereden?
Klopt, ik heb ‘m een jaar gereden, michelins eronder en mooi stuur erin gezet en toen geruild tegen een 404. Daar heb jij ‘m weer gered toen toch?
LB58GS staat nog altijd op de lijst ‘als ik de loterij win koop ik ‘m meteen’, wat een fijne auto was dat. Veel fijner dan de gtdt familiale die ik daarna kocht.
peugeot505 schreef:Is verkocht naar duitsland, ik meen toendertijd begrepen te hebben dat het een liefhebber betrof. Maar ik kwam overlaatst in een '' klassieker gespot'' sectie een foto tegen. Zag er toch weinig onderhouden uit. Geen schade ofzo, maar de velgen bijna gitzwart. Als ik de foto nog terugvindt probeer ik hem hier te posten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast