airco

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

airco

Berichtdoor daflover » 19 sep 2014, 18:49

de airco van mijn SV slaat niet meer aan
heb eigenlijk al t voor de hand liggende al nagekeken maar kan niets ontdekken :cry:

iemand nog een suggestie????
beter oud en frans......................
daflover
 
Berichten: 417
Geregistreerd: 28 maart 2008, 13:47

Re: airco

Berichtdoor tout est beau avec une... » 19 sep 2014, 19:57

Dan zou je kunnen beginnen met controleren of er wel spanning op het draadje naar de magneetspoel komt te staan.

M.Vr.Gr.Marco.
202 BH '48
504 coupe '71
104 GL '78
505 Turbo injection '84
605 2.0 SRi '92
RG-01 '13
tout est beau avec une...
 
Berichten: 878
Geregistreerd: 27 maart 2009, 23:24
Woonplaats: Hasselt (ov.)

Re: airco

Berichtdoor daflover » 19 sep 2014, 21:35

nee krijg dus geen stroom naar de pomp
beter oud en frans......................
daflover
 
Berichten: 417
Geregistreerd: 28 maart 2008, 13:47

Re: airco

Berichtdoor MarcoPeus » 19 sep 2014, 22:51

Zekering? Wellicht al getest maar ik kaart t toch even aan.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: airco

Berichtdoor joospeugeot » 19 sep 2014, 23:39

\
Laatst bijgewerkt door joospeugeot op 14 jan 2016, 04:18, in totaal 1 keer bewerkt.
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: airco

Berichtdoor daflover » 20 sep 2014, 00:06

zekering check
nee systeem staat nog onder druk
beter oud en frans......................
daflover
 
Berichten: 417
Geregistreerd: 28 maart 2008, 13:47

Re: airco

Berichtdoor MarcoPeus » 20 sep 2014, 07:55

Ik heb dat eens gehad met mijn wijlen Range Rover 4.6HSE.
Daar sprong de airco ook niet van aan. Bleek dat de magneetpoulie een ringetje (af fabriek) te veel erop had zitten waardoor de poulie (na verloop van jaren en slijtage) niet meer kon inschakelen.
De airco man die ik bezocht had jaren aan Range Rovers gewerkt en wist dit euvel binnen 5 seconden op te lossen.
Het is natuurlijk "a long shot" maar misschien moet je eens met ingeschakelde airco en lopende motor een tik geven op de poulie.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php


Keer terug naar 605

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten