Nieuwe aanwinst => Peugeot 405 Mi16 1988

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Nieuwe aanwinst => Peugeot 405 Mi16 1988

Berichtdoor jerilo » 09 aug 2020, 15:31

Nadat ik Mijn Peugeot 204 had verkocht heb ik even niks meer gedaan. De echte klassieke (auto's) Peugeot zie ik niet zo meer zitten. Heb geen garage naast het huis. Ik vind als je zo'n auto wil rijden moet hij gewoon binnen en droog kunnen staan.

Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan. Onze huurbaas heeft al jaren een Peugeot Mi16 in zijn pand staan. Toch wel een auto waar voor mijn herinneringen aan zitten. Ik heb in het verleden toen ik begon met werken in de garage nog aan zulke auto's gesleuteld en het waren toen in mijn ogen de mooiste modellen van Peugeot. Eigenlijk nog steeds.
Deze auto is 2 jaar geleden weggegaan naar een andere garage en die zou deze gaan opknappen. Wij hebben gewoon geen tijd meer om aan zulke auto-projecten te werken, we hebben het veel te druk met de huidige THP motoren :shock:

Maar er zijn wat dingen gebeurt tussen de eigenaar en die andere garage waardoor deze auto weer terug is gekomen. Ik moet zeggen dat 2 jaar buitenstaan deze auto niet veel goeds heeft gedaan, jammer bij ons stond hij altijd binnen.

Maar nu kon ik financieel gezien deze auto zakelijk aanschaffen en onze huurbaas vond dat een goed idee. Zodoende ben ik nu de eigenaar geworden van deze prachtige origineel NL Peugeot 405 Mi16 van 2-1-1988.
De huidige kilometerstand is 90.000 km maar uit het NAP rapport weten we dat rond de 285.000 km er een verandering heeft plaatsgevonden in de kilometerstand. Dit kan komen door een nieuwe teller unit of door een motor reparatie waardoor de stand op 0 is gezet.

Van buiten zien de auto er nog prima uit. Deze is zo'n 10 jaar geleden nog overgespoten.
Helaas zitten er aan de onderkant, beide dorpels (achterkant) en in de linker voorwielkuip toch wat tocht gaten :cry:
Dit gaan we goed aanpakken. Het is de bedoeling dat als de auto klaar is ik gewoon dagelijks met de auto gaat rijden.

Inmiddels heb ik de motor aan de praat gekregen door een nieuwe brandstofpomp en filter te plaatsen. Verse benzine erin en ik heb de injectoren ultrasoon gereinigd en voorzien van nieuwe afdichtringen.

De motor heeft nog geen 2 minuten gedraaid toen kwam de koelwater al uit de dop gespoten en viel de motor uit. Na verwijderen van de bougies kwam het koelwater uit 1 cilinder omhoog. Jammer dit had ik niet voorzien.

Maar goed we gaan dit project dus nu goed aanpakken en zorgen dat deze mooie youngtimer weer probleemloos en betrouwbaar de weg op kan.
Dit houd in dat de kop eraf gaat om te kijken wat er aan de hand is. Uiteraard word daarna de motor voorzien van een nieuwe distributie, olie, filters, bougies en ga zo maar door.
De complete remmen voor en achter worden vervangen.
Nieuwe stuurkogels en stuurhuishoezen.
Nieuwe uitlaat. Zit nu een sportdemper onder maar die gaat ook weg, tja ik houd nu eenmaal van origineel.
Nieuwe banden worden om de originele Mi16 velgen gelegd, ik had al gelezen in een ander topic dat de maat 195/50 R14 is.
Voor zitten er nu verlagingsveren onder die gaan eronderuit en hiervoor komen de originele veren weer voor in de plaats met nieuwe veerschotels (zijn zeer slecht).
Tja en verder zal de binnenkant nog wat opgeknapt moeten worden.
De hemelbekleding is doorgezakt en er zijn nog wat kleine dingen die gedaan moeten worden.

Ik zal jullie in dit topic op de hoogte houden over mijn project. Verwacht niet elke week een update. Het word nu een groter project dan ik gehoopt had en mijn vrije tijd is ook kostbaar. Maar ik vind het wel weer leuk om zo'n project te gaan beginnen.

Hieronder nog wat foto's van hoe hij er nu bijstaat.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De binnenkant ziet er verder nog goed uit. Het is allemaal erg vies en de hoedenplank en achterbank/hoofdsteunen zijn verkleurd door de zon. Maar verder ziet het er nog prima uit. Een goede schoonmaakbeurt zal al wonderen doen.

Het zal ook niet makkelijk meer worden om aan wat onderdelen te komen.
Zo ben ik nog opzoek naar een origineel luchtfilterbehuizing (1427-97) compleet. Deze is nu niet aanwezig omdat er een K&N open luchtfilter is gemonteerd. Maar die gaat weg. Ik houd van origineel.

Zo ben ik ook opzoek naar de slikplaten links (7136-46) en rechts(7136-41) voor. Ook deze zijn niet meer aanwezig en zoek ik nog.

En als er iemand nog de witte bevestigingsdoppen (7030-11) heeft om de zijskirts weer op de dorpel te klikken dan mag je mij ook berichten. Ook deze ben ik nog naar opzoek.

En is er iemand die weet welke veren er aan de voorkant gemonteerd hebben gezeten? In Servicebox kom ik er niet uit omdat ik niet weet wat de kleurcode geweest is. Misschien kan ik het nog opzoeken in de boeken die ik nog heb liggen.
Maar als er iemand weet welke veren het geweest zijn dan ook graag berichten aan mij. Origineel zal niet meer te krijgen zijn maar ik wil wet weten welk nummer het geweest is zodat ik naar een ander merk (imitatie) opzoek kan gaan.

Groet,
Jeroen
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl
jerilo
 
Berichten: 463
Geregistreerd: 14 jul 2011, 13:36
Woonplaats: Hoeksche-Waard

Re: Nieuwe aanwinst => Peugeot 405 Mi16 1988

Berichtdoor borntobewild » 09 aug 2020, 17:56

Super dat je deze gaat redden!
www.peugeot405club.nl Voor de 405 liefhebber
Afbeelding
Avatar gebruiker
borntobewild
 
Berichten: 53
Geregistreerd: 24 jun 2005, 15:33
Woonplaats: Utrecht

Re: Nieuwe aanwinst => Peugeot 405 Mi16 1988

Berichtdoor Hendri » 09 aug 2020, 22:01

Mooi om te zien dat een mi16 gered wordt
Hendri
 
Berichten: 45
Geregistreerd: 09 sep 2015, 20:48

Re: Nieuwe aanwinst => Peugeot 405 Mi16 1988

Berichtdoor pEus » 10 aug 2020, 09:52

Gaaf 8) Ik heb er ook eentje gehad. Heerlijke auto :D
Avatar gebruiker
pEus
 
Berichten: 1769
Geregistreerd: 22 jun 2005, 18:24
Woonplaats: Waalwijk

Re: Nieuwe aanwinst => Peugeot 405 Mi16 1988

Berichtdoor BertPleizier » 10 aug 2020, 09:57

Mooi project Jeroen! Eindelijk weer een 405 die gered wordt.
BertPleizier
 
Berichten: 141
Geregistreerd: 17 okt 2005, 22:56

Re: Nieuwe aanwinst => Peugeot 405 Mi16 1988

Berichtdoor BertPleizier » 10 aug 2020, 14:02

jerilo schreef:En is er iemand die weet welke veren er aan de voorkant gemonteerd hebben gezeten?


Op het 405-forum schreef EH Autoservice (Edgar) het volgende: "Mi16 veren zijn iets korter , want een Mi staat af fabriek al iets lager". Wellicht valt / vallen er dan al wat keuzes af. Sowieso is Edgar een wandelende encyclopedie op het gebied van oudere Peugeots. Misschien weet hij zo het antwoord uit z'n hoofd.

Wel raar ook dat wanneer je op VIN zoekt in de Servicebox, je nog steeds meerdere opties bij de schroefveren te zien krijgt. Je zoekt immers op VIN zodat alle niet relevante onderdelen voor jouw VIN weggefilterd worden.
BertPleizier
 
Berichten: 141
Geregistreerd: 17 okt 2005, 22:56

Re: Nieuwe aanwinst => Peugeot 405 Mi16 1988

Berichtdoor Injection » 11 aug 2020, 08:39

Veel succes en plezier met de 'restauratie' Jeroen 8)

Fraaie en fijne auto's zijn het.
Injection
 
Berichten: 164
Geregistreerd: 15 aug 2016, 12:32

Re: Nieuwe aanwinst => Peugeot 405 Mi16 1988

Berichtdoor Diederik_ten_Cate » 12 aug 2020, 12:33

Mooie auto! Succes met dit project.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Diederik_ten_Cate
 
Berichten: 115
Geregistreerd: 20 maart 2015, 13:08

Re: Nieuwe aanwinst => Peugeot 405 Mi16 1988

Berichtdoor jerilo » 15 aug 2020, 16:25

Dank jullie wel allemaal.

Ben maar alvast begonnen met het uitbouwen van de motor. Even 2 avondjes doorgegaan en dan ligt de motor eruit. Tegenwoordig duurt dat wel wat langer met de moderne motoren waar een berg bedrading en elektronica aanhangt.

Verder het blok uit elkaar gehaald en het onderblok alvast schoongemaakt. Op advies van forumlid Hendri moest ik goed naar de drijfstanglagerschalen en oliepomp kijken.
Uiteraard heb ik dit gelijk gedaan maar aan de oliepomp zie ik geen beschadigingen en de lagerschalen zien er op zich ook nog goed uit maar die ga ik uit voorzorg vervangen, heb nu toch alles open liggen.

Verder is de bedrading kapot of aangepast. De startmotor word dmv een extra relais geschakeld. Dit ga ik aan de hand van de schema's die ik nog wel heb liggen volledig aanpassen en nieuwe bedrading trekken als dat nodig is.

Hieronder alvast weer wat foto's.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Tot de volgende update,
Jeroen
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl
jerilo
 
Berichten: 463
Geregistreerd: 14 jul 2011, 13:36
Woonplaats: Hoeksche-Waard

Re: Nieuwe aanwinst => Peugeot 405 Mi16 1988

Berichtdoor Hendri » 15 aug 2020, 17:26

Mooi project om te zien.
Hendri
 
Berichten: 45
Geregistreerd: 09 sep 2015, 20:48

Re: Nieuwe aanwinst => Peugeot 405 Mi16 1988

Berichtdoor jerilo » 19 aug 2020, 20:12

Hendri, Bedankt voor je link naar die klemmen voor de zij-skirts. Ik ga ze zeker bestellen.

Verder heb ik nog niet zo heel veel gedaan. Vandaag alle onderdelen die ik nog nodig heb voor het motorblok besteld bij serie04. Hebben ze toch nog een hoop op voorraad.

Verder vandaag ook nog de versnellingsbak ontdaan van 32 jaar vuil, smeer, modder enz :shock:
Eerst net zoals het blok in de dasty gezet en goed afgespoeld met water. Daarna in de ontvetterbak en de resten verwijderd. Ook deze krijg ik niet helemaal meer schoon maar dat vind ik niet belangrijk. Hij is weer toonbaar en de binnenkant van de koppelingsbehuizing is wel weer keurig schoon. Gelijk nieuwe keerringen gemonteerd en de koppelingsgaffel weer gangbaar gemaakt, deze zat helemaal vast. Ook deze ligt weer schoon om gemonteerd te worden.

Uiteraard hierbij de foto's. Ik heb helaas geen foto's gemaakt van hoe vuil hij was maar ik denk dat iedereen wel kan inbeelden hoe 32 jaar eruit gezien heeft :wink:
Zoals je kan zien worden de keerringen met het speciale gereedschap gemonteerd. We hebben bijna alles nog liggen. Ook makkelijk voor de motor binnenkort.
De kleine keerring moet er nog in, deze was op en heb ik opnieuw besteld. Nieuwe koppeling staat ook in bestelling. Ga toch gelijk voor nieuw. Nu ligt alles uit elkaar.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tot de volgende update, dat zullen foto's worden van de cilinderkop waarmee ik ben begonnen.

Jeroen
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl
jerilo
 
Berichten: 463
Geregistreerd: 14 jul 2011, 13:36
Woonplaats: Hoeksche-Waard

Re: Nieuwe aanwinst => Peugeot 405 Mi16 1988

Berichtdoor Injection » 20 aug 2020, 11:57

Goed bezig Jeroen, mooi om te volgen.
Injection
 
Berichten: 164
Geregistreerd: 15 aug 2016, 12:32

Re: Nieuwe aanwinst => Peugeot 405 Mi16 1988

Berichtdoor jerilo » 20 aug 2020, 12:54

Toch een tegenvaller. Was begonnen om de cilinderkop schoon te maken toen ik dit tegen kwam.

Het materiaal is gewoon weggevreten door waarschijnlijk warmte. er zat een koelkanaal dicht. Maar het kan ook komen door te lang stilstaan.
Nu wel een oorzaak gevonden waardoor de motor na 2 minuten warm liep en waterslag heeft gekregen.

Afbeelding
Afbeelding

Als ik de kop op meet aan de hand van het werkplaatshandboek dan is deze nog nooit gevlakt. dus dat zou nog kunnen gebeuren maar ik ben bang dat daarmee niet de volledige beschadiging weg gaat.
Ik vermoed dat het eerst dicht gemaakt moet worden (lassen of zoiets) en daarna gevlakt moet worden. Hij is in ieder geval niet krom.

Nu opzoek naar een bedrijf die dit weer kan herstellen. Iemand tips?
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl
jerilo
 
Berichten: 463
Geregistreerd: 14 jul 2011, 13:36
Woonplaats: Hoeksche-Waard

Re: Nieuwe aanwinst => Peugeot 405 Mi16 1988

Berichtdoor BertPleizier » 20 aug 2020, 17:14

Moet het in de buurt zijn? Als opsturen ook een optie is kun je Veldhuisen Motoren Revisie uit Voorthuizen (https://vmt-revisie.nl/) eens bellen. Hier nog een video van hun bedrijf: https://www.youtube.com/watch?v=Q6-fh6-afM0&t=19s

Maar aan deze kant van het land zijn ook vast bedrijven te vinden die dit kunnen doen. Lijkt me geen onoverkomelijke klus.
BertPleizier
 
Berichten: 141
Geregistreerd: 17 okt 2005, 22:56

Re: Nieuwe aanwinst => Peugeot 405 Mi16 1988

Berichtdoor Diederik_ten_Cate » 20 aug 2020, 22:56

Buurt van Den Haag, Arrow. Zeer goede ervaring mee!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Diederik_ten_Cate
 
Berichten: 115
Geregistreerd: 20 maart 2015, 13:08

Re: Nieuwe aanwinst => Peugeot 405 Mi16 1988

Berichtdoor jerilo » 21 aug 2020, 10:25

Iedereen bedankt voor de tips.

Maar ik heb iemand gevonden die dat kan en wil doen voor mij. En nog dicht bij huis ook :lol: Een concullega doet dit werk ook dus daar heb ik de cilinderkop naartoe gebracht.
Hij zag geen problemen. Eerst gaat er een heel klein laagje gevlakt worden om te kijken hoe diep de beschadigingen nog aanwezig zijn. En die gaan ze d.m.v. alluminium oplassen en daarna nog een keertje vlakken.

Plaatjes komen als hij weer klaar is.
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl
jerilo
 
Berichten: 463
Geregistreerd: 14 jul 2011, 13:36
Woonplaats: Hoeksche-Waard

Re: Nieuwe aanwinst => Peugeot 405 Mi16 1988

Berichtdoor jerilo » 23 aug 2020, 14:51

Gisteren begonnen met de "tocht" plekken in de carrossrie.
Dit doe ik niet zelf, ben geen lasser en plaatwerker, maar iemand anders doet dat weer voor mij.

Hieronder alvast wat foto's ervan.
De rechter dorpel. Het plaatwerk is al gedaan. Het is een 1mm dikke plaat geworden. Dit word nu nog behandeld tegen roest, dan komt er nog carrosserie kit overheen en daaroverheen nog een laag tectyl. Via de gaatjes van de zijskirt spuit ik de binnenkant van de dorpel nog helemaal in met ML tectyl zodat de binnenkant van de dorpel ook beschermd is. Als de zijskirt eroverheen komt zie je helemaal niks meer van de reparatie.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dit is de linkerkant :shock: die hadden ze al eens voorzien van een plaatje met 3 schroefjes en een popnagel. Niet echt APK waardig zullen we maar zeggen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl
jerilo
 
Berichten: 463
Geregistreerd: 14 jul 2011, 13:36
Woonplaats: Hoeksche-Waard

Re: Nieuwe aanwinst => Peugeot 405 Mi16 1988

Berichtdoor Doornekamp33 » 23 aug 2020, 16:01

Krokante valt me nog mee, of je maakt de foto's vanuit de goede hoek zodat het minder erg lijkt, maar er word goed werk geleverd om hem nog lang op de weg te kunnen houden.
Doornekamp33
 
Berichten: 282
Geregistreerd: 12 aug 2018, 23:27

Re: Nieuwe aanwinst => Peugeot 405 Mi16 1988

Berichtdoor borntobewild » 24 aug 2020, 09:21

Ik vindt het toch aardig korkant, ook van deze hoeken gezien.
Maar ze hebben het allemaal, mijn mi16 is 5 jaar jonger en ook aardige gaten, minder dan deze, maar dat is omdat mijn monteur het snel in de gaten had.
www.peugeot405club.nl Voor de 405 liefhebber
Afbeelding
Avatar gebruiker
borntobewild
 
Berichten: 53
Geregistreerd: 24 jun 2005, 15:33
Woonplaats: Utrecht

Re: Nieuwe aanwinst => Peugeot 405 Mi16 1988

Berichtdoor jerilo » 02 sep 2020, 19:12

Niet zo'n grote update vandaag. Zit nog op onderdelen te wachten.
Had toch nog een kleine tegenslag. In eerste instantie zou ik de zuigers laten zitten in de cilinderbussen. Maar ergens in mijn achterhoofd klonk er een stemmetje van "haal ze er toch maar uit".
Dus dat heb ik gedaan en dat was niet voor niks. De cilinderwand is toch behoorlijk beschadigd. Oorzaak hiervan is het lange stilstaan met vermoedelijk toch al wat koelwater wat via de lekke koppakking in de cilinder is terecht gekomen.

Dus zit nu nog te wachten op nieuwe cilinderbussen en nieuwe zuigerveren. De zuigers zelf zijn nog goed dus die gaan gewoon weer terug.
Verder is er uit Frankrijk al wel een grote bestelling binnen gekomen, waaronder nieuwe lagerschalen voor de krukas en drijfstangen.

Dus vanmiddag even tijd gehad om de krukas weer volledig te monteren.
Verder had ik vorige week de motorruimte al schoongemaakt en alle hoeken en hollen voorzien van een laag tectyl.
De onderkant waar wat oppervlakkige roest zat en de remleidingen zijn goed schoongemaakt en voorzien van een mooie tectyl laag.
Zaterdag de andere dorpel dichtlassen en ook voorzien van een dikke tectyl laag.

Voor de montage van de krukas heb ik de zuigers/drijfstangen en cilinderbussen weer even terug geplaatst om het monteren makkelijker te maken. Deze zijn daarna verwijderd.
De olieschraapveer zit ook behoorlijk vol met vuiligheid. Dus vervangen kan zeker geen kwaad.

Genoeg gepraat hieronder weer wat foto's.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tot de volgende update, die zal wat lange op zich laten wachten. Ik moet nog 1 week werken en dan heb ik vakantie. En ik verwacht niet dat de cilinderbussen dan binnen zijn.

Jeroen
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl
jerilo
 
Berichten: 463
Geregistreerd: 14 jul 2011, 13:36
Woonplaats: Hoeksche-Waard

Re: Nieuwe aanwinst => Peugeot 405 Mi16 1988

Berichtdoor Injection » 03 sep 2020, 13:13

Goed bezig Jeroen, ik blijf het volgen.
Injection
 
Berichten: 164
Geregistreerd: 15 aug 2016, 12:32

Re: Nieuwe aanwinst => Peugeot 405 Mi16 1988

Berichtdoor jerilo » 14 sep 2020, 17:06

Kleine update voordat ik nu van mijn vakantie gaat genieten.

Vorige week toch nog wat kunnen doen. De nieuwe cilinderbussen en zuigerveren waren binnen gekomen. Deze heb ik gemonteerd en de onderkant van het blok weer dicht gebouwd.
Het is nu wachten op de cilinderkop die hersteld word.

De nieuwe bussen zijn mooi voorzien van de bekende hoongroeven.
Het was maar goed dat ik toch heb besloten om deze te vervangen. Er zat toch een compressie zuigerveer vast. Heb behoorlijk wat moeite moeten doen om deze te verwijderen. Hierdoor helemaal vergeten foto's te maken van de oude en nieuwe zuigerveren. Gelijk de zuigers mooi schoon kunnen maken voordat ze weer gemonteerd zijn.

Ook de linkerkant van de dorpel is voorzien van een nieuw plaatje materiaal en staat goed in de tectyl. Hierover heen komt nog een carroseriekit en daarna nog een laag tectyl.

Hieronder nog wat foto's van de gedane arbeid.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zoals je kan zien ben ik ook al weer wat onderdelen aan het opbouwen. Dan gaat het weer op een motorblok lijken.

Tot de volgende update,
Jeroen
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl
jerilo
 
Berichten: 463
Geregistreerd: 14 jul 2011, 13:36
Woonplaats: Hoeksche-Waard

Re: Nieuwe aanwinst => Peugeot 405 Mi16 1988

Berichtdoor Injection » 15 sep 2020, 11:27

Prettige vakantie Jeroen, daarna lezen we graag de vorderingen weer met de 405.
Injection
 
Berichten: 164
Geregistreerd: 15 aug 2016, 12:32

Re: Nieuwe aanwinst => Peugeot 405 Mi16 1988

Berichtdoor jerilo » 20 sep 2020, 13:03

Gisteren bij forumlid Hendri het luchtfilterbehuizing op wezen halen.

Ik heb niet alle 405en gezien omdat de rit toch wat langer was dan we gepland hadden en we zeer gastvrij ontvangen werden met een heerlijke kop koffie en krentenbrood. Maar ik heb wel de blauwe 405 Mi16 kunnen bekijken en nog een rode T16.
Verder nog de hobbyruimte en de Japanse auto's van zijn vader gezien. En nog ideeën en tips opgedaan voor mijn Mi16.

Hendri en familie, nogmaals enorm bedankt voor de zeer goede gastvrijheid.

Zoals ik al had geschreven was het voor ons best een eind rijden en dat moesten we nu in onze Peugeot 108 doen. En dan valt 2,5 uur rijden (enkele reis) best wel tegen. Een 108 rijd goed maar het is en blijft een stadsauto waarin het comfort toch niet echt van hoogstaand niveau is. Maar goed het is allemaal gelukt maar we waren wel gebroken toen we weer thuis waren. Het was de bedoeling om ergens in de buurt waar Hendri woont een hotel te pakken voor een nachtje maar alle hotels waren al volgeboekt :shock: Onderweg ook alleen maar oudere mensen gezien op de weg. Die zullen wel gezorgd hebben voor de volle hotels :lol:
Op de terugweg zouden we nog even ergens stoppen om te winkelen maar dat ging hem ook niet meer worden ivm de enorme drukte en de sluitingstijd van de winkels. Dus besloten dat we toch maar doorgereden zijn naar huis. Onderweg nog wel even wat wezen eten.

Jeroen
www.jwa-autoservice.nl
www.inwendige-motorreiniging.nl
jerilo
 
Berichten: 463
Geregistreerd: 14 jul 2011, 13:36
Woonplaats: Hoeksche-Waard

Re: Nieuwe aanwinst => Peugeot 405 Mi16 1988

Berichtdoor Hendri » 20 sep 2020, 16:16

Graag gedaan.

Leuk dat jullie geweest zijn.
Hendri
 
Berichten: 45
Geregistreerd: 09 sep 2015, 20:48

Volgende

Keer terug naar 405

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten