CDspeler werpt cd niet uit.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

CDspeler werpt cd niet uit.

Berichtdoor peu205 » 13 jan 2013, 21:39

Hoi leeuwenforum,
ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik zie geen apart forum voor een 406 maar hoop dat het middenconsole overeenkomt met een 405? Ben duidelijk geen expert hier.
Ook weet ik niet hoe ik de cd speler uit het middenconsole kan demonteren. Ik dacht dat twee pinnen in de openingen (zie plaatje, rode pijlen) het front zouden los klikken, maar dat wil niet lukken. Ik weet dan ook niet hoe het hoort te werken dus hopelijk jullie wel?

Afbeelding

Iemand ervaring met zo'n cd-speler van het merk 'Clarion' als ie alleen maar een klikkend geluid laat horen als je op 'eject' drukt?

Hartelijk dank voor jullie tijd,
Erwin.
Avatar gebruiker
peu205
 
Berichten: 18
Geregistreerd: 15 sep 2012, 20:07

Re: CDspeler werpt cd niet uit.

Berichtdoor MarcoPeus » 13 jan 2013, 21:57

Moet je niet toevallig 2 dikke spijkers in de gaten proppen en dan trekken aan het hele radiogedeelte? Zo werkt het tenminste bij mijn Expert.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: CDspeler werpt cd niet uit.

Berichtdoor joospeugeot » 13 jan 2013, 21:58

z
Laatst bijgewerkt door joospeugeot op 10 jan 2016, 16:00, in totaal 1 keer bewerkt.
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: CDspeler werpt cd niet uit.

Berichtdoor peu205 » 13 jan 2013, 22:33

hoe dik/lang zijn die stiften dan? Ik zat dus wel op het goede spoor, maar durfte niet door te duwen. Had twee stukken ijzerdraad van 2mm dik die verdwenen er ieder ruim 3 à 4 cm in en wat ik voelde was niets hards om echt even lekker tegenaan te gaan drukken. Daarom liever eerst vragen hier voordat ik iets mol. Vermoedde dat het misschien gedaan werd met weerhaken die je dan na demontage weer ontgrendeld, maar zo te lezen hier had het dus moeten kunnen... Zal het nog eens proberen met de achterkant van een boor op de maximale dikte van de service gaten die er zitten. Fijn te weten dat dat een kans heeft nu.

Bedankt voor de cd-wisselaar-tip!
Rwin
Avatar gebruiker
peu205
 
Berichten: 18
Geregistreerd: 15 sep 2012, 20:07


Keer terug naar 405

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten