Voila, de 405 een eigen stek!

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Berichtdoor fab405 » 17 feb 2011, 19:00

:lol: Hap, hap, hap :wink:
Renault Megane cc
Peugeot 406 coupé turbo
Peugeot 405
Peugeot 206 XS
Peugeot 306 XS
Peugeot 406 Break
fab405
 
Berichten: 909
Geregistreerd: 09 feb 2009, 23:43
Woonplaats: Hoofddorp

Berichtdoor Break-Rider » 18 feb 2011, 13:47

Ist weer tijd om bij de Mac langs te gaan Fabiola?? :mrgreen:
406 BREAK Driver/Lover en
Trance deejay op Trance.FM.
T R A N C E RULEZ!!
.
Break-Rider
 
Berichten: 363
Geregistreerd: 30 aug 2006, 19:32
Woonplaats: heerhugowaard

Berichtdoor Break-Rider » 02 maart 2011, 11:20

Come to think of it, de VORIGE 405 heeft mij 1 x laten staan door een half brakke reparatie door de garage. Complete distribitie laten vervangen, en toen liep richting Amsterdam mijn spanrol eruit, omdat zij deze nooit vervingen met de distributie, prutsers :evil:
Ik kwam dus OP de oprijwagen thuis die morgen (was na mijn nacht dienst) en meteen bij diezelfde garage neergezet met de boodschap, regel het maar, om 18.00 heb ik hem weer nodig. Mooi dat hij klaar was, zonder cent bij te betalen :evil:
Dat was de laatste keer dat ik bij deze garage kwam, dat begrijp je wel :wink:

Bij de diesel was inderdaad mijn dynamo overleden, maar de motor bleef keurig lopen. Bleek dat de brandstofpomp diesel lekte in de dynamo. Ik was dus alleen op de stroom van de accu van Schiphol tot Akersloot gekomen :shock:
ANWB heeft de accu aan de snellader gehangen, helemaal vol gepropt, en netjes op die stroom van Akersloot naar HHWaard gereden (man van de ANWB was vol lof over de auto, en keek zijn ogen uit naar de ingebouwde xenon, had hij niet eerder gezien) :mrgreen: Volgende dag startte de auto zelfs nog gewoon (toch lekker zo'n lekker oversized accu), naar Electraswitch gereden en die hebben er meteen een hele nieuwe dynamo opgezet. Bij weg rijden zagen we een behoorlijke plas diesel onder de auto liggen, terug naar binnen dus.
Toe pas zagen we de lekkage van de brandstofpomp, dus die werd ter plekke gereviseerd.
ff een operatie van bijna 500 euro bij elkaar, maar dan heb je ook wat.
Dus.......ik ben op eigen krachten thuis gekomen, prima bakkie dus dacht ik zo :?:
406 BREAK Driver/Lover en
Trance deejay op Trance.FM.
T R A N C E RULEZ!!
.
Break-Rider
 
Berichten: 363
Geregistreerd: 30 aug 2006, 19:32
Woonplaats: heerhugowaard

Berichtdoor Break-Rider » 07 apr 2011, 13:40

By tha way, deze persoon zit nu met mijn "oude Break" en zijn ni9euwe auto ook op het 405 forum (op mijn advies).
Zijn registratie is Olav-Jan en de auto is de LZ-FZ-57 8)
Life of the break goes on.......................... :D
406 BREAK Driver/Lover en
Trance deejay op Trance.FM.
T R A N C E RULEZ!!
.
Break-Rider
 
Berichten: 363
Geregistreerd: 30 aug 2006, 19:32
Woonplaats: heerhugowaard

Berichtdoor Bart-Peugeot » 07 apr 2011, 22:11

Eén keer zo'n onzin bericht op dit forum plaatsen is voldoende hoor! :P
In bezit van een 308 en 504.
Avatar gebruiker
Bart-Peugeot
 
Berichten: 2216
Geregistreerd: 24 mei 2006, 09:31
Woonplaats: Rijnmond

Berichtdoor Break-Rider » 13 apr 2011, 12:02

Ik vind het geen onzin bericht hoor Bart.
-Toont aan de Peugeots zeer gewild blijven, ook de oudere modellen.
-Toont aan de Peugeots een zeer lange adem hebben.
-Toont aan de peugeots, ook na diverse eigenaren, vaak weer een nieuw baasje vinden en niet altijd maar op de sloop belanden.
Elke (oudere) Peugeot die "gered" word is er toch 1?
Zeker op dit forum dacht ik? :shock:
406 BREAK Driver/Lover en
Trance deejay op Trance.FM.
T R A N C E RULEZ!!
.
Break-Rider
 
Berichten: 363
Geregistreerd: 30 aug 2006, 19:32
Woonplaats: heerhugowaard

Berichtdoor Bart-Peugeot » 14 apr 2011, 15:41

Ik vind het wel onzin om te melden dat de nieuwe eigenaar van je vorige auto op een ander forum zit. :shock:

En dat bericht knal je dan nog tweemaal op dit forum ook! :?

Mijn inziens toont dit ook niet de gewildheid van de 405 aan. Als de 405 gewild was, werden ze wel voor betere prijzen verkocht. Face it, een tweedehands 405 is gewoon geen klap waard.

Dat sommige Peugeots een lange adem hebben, mag als bekend verondersteld worden. Zeker op dit forum.
In bezit van een 308 en 504.
Avatar gebruiker
Bart-Peugeot
 
Berichten: 2216
Geregistreerd: 24 mei 2006, 09:31
Woonplaats: Rijnmond

Berichtdoor Break-Rider » 14 apr 2011, 17:21

Nou ja, laten we er maar geen ja / nee spelletje van maken Bart, dat wint niemand. Ik heb op zich HELEMAAL NIKS (meer) met het forum dat ik 2 maal vermeld, dus wat dat aangaat mag alles er van mij af getrokken worden zonder 1 seconde slaap te verliezen. 8)

Ik vind het echter WEL LEUK om te vermelden dat mijn oude auto een nieuwe baas heeft gevonden terwijl ik niet eens de 2e eigenaar was, ik de auto redelijk wat jaten heb gehad en er aardig wat km´s op gezet heb, en deze man er schijnbaar net zo enthousiast over is, da´s voor een ex 405 freak leuk om te horen en te lezen. Ik vind het een positief Peugeot bericht.
Laten we nu niet op alle slakken zout leggen of berichten onder een vergrootglas leggen en het leuk houden daat er anders veel, en veel meer berichten verwijderd zouden kunnen worden op dit gezellige forum????? :roll:
406 BREAK Driver/Lover en
Trance deejay op Trance.FM.
T R A N C E RULEZ!!
.
Break-Rider
 
Berichten: 363
Geregistreerd: 30 aug 2006, 19:32
Woonplaats: heerhugowaard

Vorige

Keer terug naar 405

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 49 gasten

cron