Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Harrie schreef:donderdagavond heb ik de 405 SRi ook op het 405 forum geplaatst.
zaterdag mag ze mee naar Woudenberg, dan kan ik meteen ook enkele onderdelen kopen die ik nodig heb.
De inleggen van 2e en 3e versnelling gaat met veel gekraak gepaard..
Er zit veel te veel speling op de stangetjes en de kantelaar.
Die vernieuw ik dus, als het effe kan zaterdagmiddag.
Zaterdagavond naar de Veluwe om de 2 editie van de nachtrit te genieten.
grt, Harrie
Indium schreef:Die 405 van je is inderdaad een "relaxed-vlotte" auto. Ook als je er schakel-lui mee rijdt, ben je nog meestal als eerste weg bij het stoplicht.
Jan-Sietze schreef:Tja, koppel bok laag toerental, dat is waar de 8-kleppers in uitblinken
jon schreef:Ikke gister de 2e rotonde links, de eerste rechts, maar geen Peugeot's. Ik was even met de Camaro aan het toeren en toen stuurde ik even die kant op. Naja, volgende keer beter.
Groet, Jon.
? hoe kun je Double-Clutchen zonder gebruik van koppeling?RondeB schreef:Terug naar ouderwetsch "double clutchen" dus wel zo leuk en als je 't onder de knie hebt heb je je koppeling alleen nog nodig om weg te rijden....
En laat die leverancier dan maar aantonen dat de thermostaat defect is omdat er een gaatje in is geboord
Chiel schreef:Hoi Harrie,
Je relais 99. zou volgens mij gewoon moeten werken. Heb nog niet gehoord dat hij niet werkte in ee n 88-er. Ik neem aan dat de gebruiksaanwijzing je bekend is? Een en ander is hier na te lezen. De korte omschrijving van de werking:
T werkt als volgt: het miezert, dus je zet de interval aan en weer uit (T1) als de ruit zo nat is dat hij weer gewist moet worden, zet je de interval weer aan. (T2) Nu laat je de intervalstand aan, het relais heeft de tijd tussen T1 en T2 geregistreed en houdt dit aan als interval. Als je de hendel kort naar je toe haalt, wist hij één keer.
Mocht het relais dat je nu hebt defect zijn, stuur me dan even een PB. Ik rijd zondag richting Arnhem en ik heb er nog wel één voor je :)
Chiel schreef:Ok, dat kan natuurlijk zo ver reikt mijn kennis niet. Wat ik wel weet is dat mijn ruitenwissers zonder ruitenwisserrelais (of doorverbindbruggetje) wel werken maar niet terug gaan naar de nulstand. Daarom zou ik even het oude relais terugstoppen en controleren voor je echt alles gaat demonteren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 21 gasten