De hemel is opnieuw bekleed (even geen foto van, komt nog) dus deze weer gemonteerd en de rest van het interieur weer ingebouwd.
Dit is nu helemaal klaar.
Voorremmen zijn nu helemaal gedaan en de voorwielen ook al voorzien van vers rubber.
Nu alleen de achterkant nog doen.
Verder blijft de motor zeer slecht draaien. Oorzaak is gewoon oude brandstof.
Ik heb dus besloten om de tank leeg te pompen en daarna voorzien van nieuwe verse brandstof en kijken wat er dan gaat gebeuren.
Ik heb de aanvoerslang aan de voorkant los gemaakt en in een jerrycan gedaan. Via een externe stroomdraad de brandstofpomp continu aangezet totdat er geen brandstof meer uit de slang kwam.
Even contact aan gezet om te kijken of tank leeg was, wat blijkt en ik vermoede het al de meter geeft nog steeds een kwart tank aan.
Besloten om toch maar de vlotter eruit te halen. Die is dus in verre staat van ontbinding geraakt door de veel te oude brandstof wat er minstens al 10 jaar in zit. Het was niet veel, een kwart tank

Heb geprobeerd om de vlotter te herstellen en schoon te maken maar dat mocht niet meer helpen, hij zit muurvast. Nu opzoek naar een nieuwe unit. Mijn leverancier kon er mogelijk nog aan eentje komen.
Daarna de verse brandstof nog doorspoelen zodat er aan de voorkant schone verse brandstof uit de aanvoerslang komt.
Wil toch nog even de injectoren eruit halen en nogmaals testen schoonmaken. Dit omdat ik de bougie's eruit had gehaald en die oude brandstof heeft een hoop troep achtergelaten. Als het zover is dat ik kan gaan rijden doe ik er eerst maar een goede injectiereiniger bij de brandstof. En na 2 á 3 tanken toch het filter nog maar eens vervangen.
Verder lag er steeds stuurbekrachtingsolie op de grond aan de linkerkant. Blijkt dus dat het stuurhuis lekt op het gedeelte waar de stuurstang op komt (waar de leidingen op zitten) op de foto met dat blauwe onderdeel.
Gelukkig kan ik hier redelijk bij om het te demonteren zonder het stuurhuis los te maken. Dan maar eens kijken wat er aan de hand is. Ik vermoed dat de keerring lekt.
Dus voorlopig rijd hij nog niet.

Onder dat blauwe onderdeel komt de stuurbekrachtingsolie eruit.

Oja de 2 nieuwe "luxe" kentekenplaten zijn ook binnen gekomen.
Tot de volgende update,
Jeroen