Sorry voor mijn late reactie maar het volgende is aan te raden!
Dit is wel de eerstvolgende auto die aan de beurt is ,zit alleen te twijfelen om eerst zo naar de rdw te gaan vanwege de weinig papieren die ik heb of hem gelijk zeg maar apk klaar te maken .
Nodig de RDW bij jou thuis uit of rij er heen met de auto op ambulance om een identeits check te doen. Je zult de 1e niet zijn bij wie er veel geld is uitgegeven maar geen kenteken kan worden afgegeven. Overigens kun je ook zonder papieren alsnog een kenteken krijgen het neemt vooral meer tijd. De RDW zal de leeftijd ongeveer willen verifieren en zal ook nagaan of die auto legitiem in bezit is gekomen Er moeten andere banden om en steek van de wielen is vrij groot dus om tijdelijk er andere onder te zetten is ook niet makkelijk aangezien nieuwe wel aardig prijzig zijn.
Kijk eens op Leboncoin, soms komen hier complete sets voorbij. Oude banden hoeft niet perse een probleem te zijn aangezien het met een nieuwe binnenband vaak ook opgelost is Verder verlichting en dergelijke er op maken dat is het meeste werk niet en hoeft niet origineel te zijn als het maar werkt.Ik weet niet of er voor deze bouwjaren ook al geboortebewijzen bestaan in Frankrijk.
Je kunt bij L'aventure Peugeot een geboortebewijs aanvragen op basis van het
[b]Verlichting dient voor de kentekenaanvraag inderdaad te werken. Kijk eens op http://www.histoparts.com hier kun je relatief goedkoop simpele en oud lijkende verlichting krijgenchassis nummer. Ik raad je aan dit te doen voor de kentekenaanvraag, dan kun je dat gelijk gebruiken voor de leeftijdsbepaling bij de RDW[/b]
Eerst de pick up maar klaar, liggen nog de nodige losse delen in de schuur dus als die weer in elkaar zit ruimt het ook weer een beetje op.