Op zoek naar Peugeot 307 voor reclame!

Voor de schaalmodellen van ons favoriete merk.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Op zoek naar Peugeot 307 voor reclame!

Berichtdoor moniek » 15 nov 2012, 11:23

Beste meneer/mevrouw,


Ik ben Moniek en werk voor een reclame productie bedrijf. Voor een erg bekende, nieuwe reclame die we op gaan nemen op maandag 26 november ben ik op zoek naar een Peugeot 307 uit de omgeving van Amsterdam. Later kan ik u mogelijk meer vertellen over het merk waarover het gaat. Hoogstwaarschijnlijk bent u al enigszins bekend met meerdere reclames die we hebben geproduceerd als productiebedrijf.

Nu vroeg ik me af - en u voelt de vraag vast al aan komen - of u iemand bent en/of iemand kent die in het bezit is van een Peugeot 307 zoals deze: http://vernieuwd.marktplaats.nl/a/auto- ... ousPage=lr . Wat voor ons erg belangrijk is, is dat de auto dezelfde kleur heeft.

Uiteraard staat hier een erg leuke vergoeding tegenover.
De shoot vindt dus plaats op een maandag, op 26 november, maar zal ook de hele dag plaatsvinden. We zoeken dus een autootje die we de hele dag per beschikking zouden kunnen hebben (dit zou mogelijk nog kunnen veranderen). Daarnaast is het misschien ook leuk voor u om een kijkje achter de schermen van een commercial te komen nemen. Ook zal er een actrice aanwezig zijn.

Wilt u contact met me opnemen omdat u het leuk vindt en geintereseerd bent, doe dat dan graag via mijn e-mail adres: moniek@czar.nl.
We kunnnen uw hulp uiteraard ontzettend gebruiken!


Groetjes,

Moniek
moniek
 
Berichten: 5
Geregistreerd: 15 nov 2012, 10:49

Re: Op zoek naar Peugeot 307 voor reclame!

Berichtdoor Cor Rosie » 15 nov 2012, 23:13

Dag Moniek,

Grappig....
in eerste instantie dacht ik, Moniek is te lui om te lezen en zet haar oproep in een totaal irrelevante rubriek.

Maar....

Het kwartje viel een paar seconden later :roll:

Je bent inderdaad wel op zoek naar een model auto.......





Ik kan je trouwens niet verder helpen.
Misschien is zo'n garage of dealer bereid zo'n auto een halve dag af te staan?
Succes in ieder geval.
Avatar gebruiker
Cor Rosie
 
Berichten: 798
Geregistreerd: 27 jun 2006, 11:58
Woonplaats: Dichter bij dan je denkt


Keer terug naar Modelauto's algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron