Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.
Het lijkt mij leuk om op dit draadje een foto-overzicht van alle klassieke Peugeots van de forumleden te plaatsen.
Ik stel voor om dit draadje 'schoon' te houden: dus geen ellenlange verhalen erbij, geen off-topic geklets, etcetera....
Beperk je ook slechts tot max. 2 foto's en geen al te grote foto. Dat biedt anderen ook nog wat ruimte op dezelfde pagina en je hoeft dan geen mega-scherm te hebben om de foto tóch te kunnen bekijken!
Natuurlijk mag je er wel bijzetten wat voor auto het is en wat er zo bijzonder aan is...
Dit is de mijne:
En dit is z'n sexy kontje:
Peugeot J7, bouwjaar: 1977, kleur: beige céramique met een band in Brun Sahara, motor: 1600 cc, bijzonderheden: als camper ingericht.
<edit 17 maart 2006>
Inmiddels is mijn wagenpark uitgebreid met een 404 SL in Gris Métallisé (BK 1025 voor de kenners) uit 1962... Ze is liefkozend 'Griselle' gedoopt.
Dit zijn de plaatjes:
Laatst bijgewerkt door Jeetje op 17 maart 2006, 10:17, in totaal 7 keer bewerkt.
Peugeot 203 uit 1956. Nog niet op NL kenteken. Nog druk bezig. Wordt omgebouwd tot HOTROD. Komt Chevy V8 in te liggen als de financien het toelaten. Zo moet ie worden:
En mijn Miami Blue 205 1.9 GTi '94
Laatst bijgewerkt door Wanzl op 14 apr 2024, 22:36, in totaal 6 keer bewerkt.
Peugeot 203 C '56 Peugeot 205 1.9 GTi '94 (…en een ‘12 E63 AMG)
De auto heb ik gisteren, met hulp van twee vrienden, opgehaald. De topic over autotransport is door mijn vrienden opgelost: 1 blijkt een Mercedes Vito met trekhaak te hebben en de ander wist een adres voor aanhanger voor € 42,- en heeft rijbewijs BE.
Het is een auto die goed bij me past. Om de volgende twee redenen:
1- lak is ok en ik heb nog maar heel minimaal roest gezien, een enkel klein plekje op onbeduidende plaatsen.
Dus daar heb ik hopelijk voorlopig geen omkijken naar. En daar zat ik ook niet op te wachten
2- De auto heeft echter lang stil gestaan en ik heb hem dus niet horen lopen. Vandaag bij een eerste vluchtige inspectie bij licht heb ik een problematische versnellingsbak of een vreemde ombouw gezien...
En op sleutelwerk zat ik dus wel te wachten... leuk!
Het is een auto uit 69. Het geboortejaar van 504cc
Een van de eerste coupés dus! Alleen in modeljaar 69 is de 1,8 injectiemotor gebruikt in de 504cc's. Vanaf 70 is een 2.0 injectie toegepast en vanaf 75 ook nog een 2. v6. Dit is dus een 1.8...