Even Voorstellen en vraagje over een 202 BH.

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Even Voorstellen en vraagje over een 202 BH.

Berichtdoor Treklof67 » 28 apr 2023, 21:13

Hallo allemaal,
Ik ben Folkert en kom uit Zaandam. Zelf heb ik geen Peugeot maar een vriend van mij heeft een 203 en een 202 BH uit 48. De 203 is al geheel gerestaureerd en daar gaat hij ook mee naar evenementen.
Dan de 202, dat is een verhaal apart. Deze heeft hij in de jaren negentig in een schuur in Frankrijk ontdekt en meegenomen naar Nederland. In 1997 heeft hij hem helemaal gedemonteerd met de intense om ook deze te restaureren. In de loop der jaren hebben we al van alles opgeknapt, gespoten en schoongemaakt. Vorige week zijn we begonnen om alles weer in elkaar te zetten en alles weer te gaan monteren. En ja dan komt er een probleem, de foto's die toen gemaakt zijn met de demontage zijn verloren gegaan en toen was een digitaal foto toestel niet gewoon. We moeten nu dus puzzelen hoe alles weer in elkaar moet. We zijn nu begonnen met het frame, de achterveren, schokbrekers en de achteras maar weten niet precies hoe het gezeten heeft. Mijn vraag is dan ook of iemand ons hier verder mee kan helpen. Ik zal binnenkort foto's plaatsen van het opbouwen.
Treklof67
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 28 apr 2023, 20:59

Re: Even Voorstellen en vraagje over een 202 BH.

Berichtdoor Gilletti » 29 apr 2023, 13:30

Goedendag, welkom op het forum.
Een 202 is een sympathieke wagen en best overzichtelijk om aan te sleutelen.

Voor specifeke kennis raad ik aan lid te worden en contact op te nemen met de APH.
Binnen die club is kennis aanwezig en ook is er veel documentatie voorhanden.
403 Berline 1961 Bleu Amiral - 404 Automatique 1969 Vert Fusain
DAF 33 1968 Akwalo - DAF 55 Coupé 1970 Wit Kobina
Avatar gebruiker
Gilletti
Moderator
 
Berichten: 4395
Geregistreerd: 17 jun 2004, 22:35
Woonplaats: Mijdrecht


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten