Goedenavond uit Zwolle

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Goedenavond uit Zwolle

Berichtdoor Patrick038 » 11 aug 2022, 22:29

Goedenavond,

Sinds een anderhalve week ben ik de trotse bezitter van een 206 cc in de kleur zwart.

Mijn naam is Patrick, 43 jaar jong en vader van een kleine meid van 5 en bonus vader van een jongedame van 17.

De 206 cc hebben wij als extra auto aangeschaft voor mijn vrouw en straks voor de oudste zodat zij lekker samen of met vriendinnen op pad kunnen.

Helaas hebben we de wagen gekocht in een staat die achteraf erbarmelijk te noemen is.
De koelvin was afgebroken en afgekoppeld. Via een relais was deze aan de box in de motorruimte gesoldeerd. Daarnaast waren alle waarschuwingsleds dichtgekit met zwarte kit en was de temperatuur naald vast gelijmd.
Erg zonde allemaal maar ik wil de wagen wel weer goed zien te krijgen. Vandaar ook mijn registratie/aanmelding op dit forum.

Ik zal mijn vragen in een apart topic stellen

Dank alvast!
Patrick038
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 11 aug 2022, 22:20

Re: Goedenavond uit Zwolle

Berichtdoor jacqabe » 12 aug 2022, 17:21

Welkom Patrick,

Dat klinkt niet goed allemaal, sterker nog, ik ben van mening dat je flink bent belazerd.
Je kunt vervangende onderdelen op de sloop zoeken maar of je daar alles mee oplost betwijfel ik.
Ik zou er eerst maar eens een expert naar laten kijken en horen of er nog iets te redden valt.
In ieder geval veel sterkte met de auto.

Groet, Abe
Peugeot 403B 1963, 504 cabrio 1972 en 203 Bachée 1950
Avatar gebruiker
jacqabe
 
Berichten: 1670
Geregistreerd: 09 aug 2013, 20:31


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten