Voorstellen

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Voorstellen

Berichtdoor Drieliter407 » 27 jan 2022, 19:15

Goedenavond allemaal,

Ik lees al enkele jaren mee op dit forum, maar heb nooit geregistreerd. tot nu toe dan.
Sinds twee jaar heb ik een heerlijke 407 met 3.0 24v automaat. Fantastisch. hiervoor enkele Xantia's gehad (ook een V6 activa) maar dit is de fijnste reisauto.
Komt ook doordat het een hele complete uitvoering is met alles erop en eraan.
Automaat, beige leren stoelen, elektrisch verstelbaar én verwarmd, kleuren display, hifi audio, dakraam. noem maar op.

Maar de reden dat ik hier geregistreerd heb, is eigenlijk omdat ik meteen een vraag heb.
Het leer is bij de vorige eigenaren slecht onderhouden, waardoor het nu wat extra aandacht nodig heeft.
Uit de foldertjes kan ik opmaken dat ik "Leer - Claudia , Beige" heb. Ik heb op internet gezocht naar leerverf in deze kleur, maar dat lijkt niet te bestaan.
Kan iemand mij helpen aan de kleurnaam/kleurcode voor het leer?
in het verleden heb ik goede ervaringen gehad met reparatiesetjes voor stoelen en stuurwielen. dat wil ik nu weer gaan proberen, maar de juiste kleur leerverf is dan essentieel.
Alvast bedankt

Hier een foto ik hoop dat dit werkt
<blockquote class="imgur-embed-pub" lang="en" data-id="a/8sP9yYj" ><a href="//imgur.com/a/8sP9yYj">Peugeot 407 V6</a></blockquote><script async src="//s.imgur.com/min/embed.js" charset="utf-8"></script>
Drieliter407
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 27 jan 2022, 19:11

Re: Voorstellen

Berichtdoor Le Lion » 27 jan 2022, 23:38

Welkom op het forum! Leuk dat je je hebt geregistreerd. Er komt vast een antwoord op je vraag.
Het leven is te kort voor saaie kilometers.
Avatar gebruiker
Le Lion
Moderator
 
Berichten: 686
Geregistreerd: 31 maart 2004, 08:21

Re: Voorstellen

Berichtdoor Mockenrue » 28 jan 2022, 02:18

Afbeelding

Jouw embed code werkt niet in dit forum.

Aan de velgen te zien een XT uitvoering.
Nice.
Avatar gebruiker
Mockenrue
 
Berichten: 2742
Geregistreerd: 07 apr 2004, 16:29
Woonplaats: Meierijstad

Re: Voorstellen

Berichtdoor Dirk85 » 28 jan 2022, 10:05

Mockenrue schreef:Afbeelding

Jouw embed code werkt niet in dit forum.

Aan de velgen te zien een XT uitvoering.
Nice.


XT-Pack inderdaad.


Voor wat betreft onderhoud van het leder zou ik gewoon eens beginnen met goede reiniging en daarna voeding van het leer. Vaak is daar al veel mee te behalen. Met reparatiesetjes heb ik geen ervaring.
203 C 1956 - Citroen 2CV 1988 - Volvo V60 T8
Dirk85
 
Berichten: 285
Geregistreerd: 17 apr 2017, 12:23
Woonplaats: Weert

Re: Voorstellen

Berichtdoor Drieliter407 » 28 jan 2022, 20:59

Bedankt voor het welkom! Het is een XT pack inderdaad. Helaas is het leer echt zo erg uitgedroogd dat de verf eraf is gekomen op sommige plekken.
Ik heb het wel bijgehouden en soepel weten te maken met goede producten van Conolly, maar het is echt permanent beschadigd en moet gerepareerd worden.
Bij colourlock heb ik nu gevraagd of ze de kleur kunnen maken/achterhalen, dan bestel ik daar wat als het lukt. Indien er interesse is kan ik wel wat voor/na foto's maken :D
Drieliter407
 
Berichten: 2
Geregistreerd: 27 jan 2022, 19:11


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 11 gasten