Even voorstellen

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Even voorstellen

Berichtdoor Vanduuren » 15 maart 2021, 11:07

Goedemorgen,

Heb mij net aangemeld bij dit forum en wil mij graag even voorstellen;

Ik ben Jan van Duuren, 57 jaar oud en sinds 7 weken in het bezit van een blauwe (Bleu de Chine) Peugeot 306 cabriolet fase 2 uit 2000. Het is model met 1.6l motor en handbediende met de nog originele onbeschadigde kap. Aanschaf was niet zo moeilijk daar deze dame nog maar 78000km heeft gelopen en ben nu de 3e eigenaar. het is een beetje "back to the future" omdat ik in het verleden al eens een 306 sedan gereden heb, dit met fijne herinneringen. Ik heb inmiddels antraciet grijze laser velgen laten monteren omdat de originele stalen velgen met doppen er nog onder zaten. Ik heb wel een zwak voor het merk met de leeuw, zeker de oude(re) modellen,heb een aantal Peugeots gereden: een 204 uit 1975, een 304 diesel, 2x 104 (waarvan één een Z), een nieuwe 205 Generation en een 306 sedan. Dagelijkse auto is een Octavia Combi uit 2011. Verdere hobbies zijn muziek (viny verzamelaar) en een Honda SS50 viertakt bromfiets. Ik fiets graag (racefiets) en als het weer kan af en toe een triatlon (1/4 of de 1/2 afstand).

Helaas lukte het niet om een paar foto's te plaatsen van de auto, wellicht kan iemand mij de weg wijzen hoe dit te doen.

Zal met plezier berichten (tips & tricks) lezen en zo de auto op een zo veilig mogelijke manier op de weg te houden!

Vriendelijk groet,

Jan van Duuren
Vanduuren
 
Berichten: 1
Geregistreerd: 15 maart 2021, 09:21

Re: Even voorstellen

Berichtdoor Le Lion » 15 maart 2021, 17:41

Hallo Jan,

Welkom op het Forum. We zijn super benieuwd naar je bolide! Jouw foto's uit het fotoalbum zijn ook welkom. Hier tref je liefhebbers van alle sterke nummers van Peugeot.

Foto's delen kan via Google Foto's (via een app waarbij je een link kan creëren) of via een account als: https://imgbb.com/
Het leven is te kort voor saaie kilometers.
Avatar gebruiker
Le Lion
Moderator
 
Berichten: 686
Geregistreerd: 31 maart 2004, 08:21


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten