Terug van weggeweest

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Terug van weggeweest

Berichtdoor Lehrer1977 » 12 maart 2024, 19:49

Mijn laatste bericht op dit forum is van heel lang geleden. Ik gebruikte destijds een andere gebruikersnaam, maar de bijbehorende inloggegevens zijn verdwenen in de mist des tijds. Dus nu maar een nieuw account aangemaakt. Op zich ook best passend want mijn 205 Diesel in ACE uitvoering begint ook aan een tweede leven. Nadat hij als dagelijks vervoer met pensioen ging, heb ik hem ongeveer 7 jaar geschorst en gestald. In mei vorig jaar heb ik m uit de kippenschuur gehaald waar hij stond, en weer rijklaar gemaakt. Remmerij rondom, inclusief remleidingen, delen van de bodem in de roestomvormer en chassislak, beurtje met alle vloeistoffen en filters, nieuw brandstoffilterhuis; dat soort dingen. Hans Peugeot in Assen heeft de kleppen gesteld en de Peu voorzien van een nieuwe distributieriem, rollen, waterpomp en een verse APK. Aangezien mijn dochter binnenkort haar rijbewijs haalt, zal de 205 weer wat vaker op de weg komen, maar de hoeveelheid kilometers die hij vroeger voor de kiezen kreeg, zal hij nu niet meer te verstouwen krijgen. Van dagelijks vervoer naar hobby-auto, dus.
Lehrer1977
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 12 maart 2024, 19:40

Re: Terug van weggeweest

Berichtdoor DoubleDellorto_XS » 12 maart 2024, 20:37

ACE? Als in; lnalhard rallymonster met 280,pk ACE? Foto!! [GRINNING FACE WITH SMILING EYES]

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
DoubleDellorto_XS
 
Berichten: 18
Geregistreerd: 01 jun 2022, 10:06

Re: Terug van weggeweest

Berichtdoor Lehrer1977 » 12 maart 2024, 23:26

Nope. Was t maar zo'n feest..
Lehrer1977
 
Berichten: 3
Geregistreerd: 12 maart 2024, 19:40


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 55 gasten