Voorstellen Luuk Obbink

Vanwege het virtuele karakter van dit forum, is het leuk om jezelf (en je auto) hier even -liefst met foto's natuurlijk- voor te stellen aan de andere forumleden.

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Voorstellen Luuk Obbink

Berichtdoor Luuk Obbink » 28 jan 2006, 17:15

Goedemiddag,

Ik ben sinds kort in het bezit van een Peugeot 204 break van 1976. Voor de tweede keer, want mijn eerste auto in 1982 was er ook zo een. Daar heb ik toen voortijdig afscheid van moeten nemen, ik hoop dat ik van deze wat meer plezier mag beleven.

Groet,
Luuk Obbink
Luuk Obbink
 
Berichten: 17
Geregistreerd: 28 jan 2006, 17:09
Woonplaats: Putten

Berichtdoor Michiel Mobiel » 28 jan 2006, 17:22

Ik hoop het ook voor je!
Het is nooit leuk om een geliefd vervoermiddel weg te moeten doen.

Welkom en veel plezier op dit forum toegewenst.
Avatar gebruiker
Michiel Mobiel
 
Berichten: 320
Geregistreerd: 11 jun 2005, 00:59
Woonplaats: Apeldoorn

Berichtdoor Idranor » 28 jan 2006, 18:41

Ja, welkom! De 204 is een leuke wagen met te weinig liefhebbers! Mogen we foto's zien van je auto? Of heb je die al ergens geplaatst?

Ik zag vandaag bij Jonkhart nog een leuke 204 Coupé staan.
305 SRDT (en nog wat andere eighties verantwoorde automobielen)

The 305 is still alive!
Avatar gebruiker
Idranor
 
Berichten: 2740
Geregistreerd: 05 sep 2005, 08:40
Woonplaats: Uithoorn

Berichtdoor Joliet Jake Blues » 28 jan 2006, 19:22

Welkom :mrgreen:

En Foto's graag.
Een 204 Break zie je niet veel meer of eigenlijk helemaal niet, er zijn maar heel wijnig 204tjes in NL en ik denk maar een enkele break. Import?
Om welke rede moest je je eerste weg doen?
ROT :evil:
305 GLD Comm. '86
306 XT Break LPG '98
Toyota Celica 2.0 '82
Ford Mustang cabrio '68
Joliet Jake Blues
 
Berichten: 1685
Geregistreerd: 30 okt 2005, 03:45
Woonplaats: Maasbommel

Berichtdoor Luuk Obbink » 29 jan 2006, 15:20

Tja, dat van die foto's moet ik nog eens uitzoeken hoe dat moet...
Je ziet inderdaad niet veel 204 breaks. Ik kocht hem hier maar hij is wel een halfjaar geleden geimporteerd uit Zuid Frankrijk. Hij heeft hier en daar wat oppervlakkige roestplekjes, maar is van onderen nog knalhard en bovendien de originele kleur. Maw: nog nooit getectyleerd. Ga ik dus wel binnenkort doen, anders is het snel afgelopen, vrees ik.
De vorige raakte ik kwijt doordat de politie hem inpikte. Ik had van mijn laatste geld een 204 break gekocht, die er al na een paar weken mee kapte. Drukgroep kapot. In afwachting van een reparatie en het sparen daarvoor had ik hem geparkeerd. Daarna is er een parkeerverbod ingesteld, omdat de weg open moest. Wist ik veel... De auto werd weggesleept en ik kreeg hem niet meer terug omdat ik geen wegenbelasting enzo had betaald.
Gelukkig hoeft dat tegenwoordig niet meer.

Groet,
Luuk
Luuk Obbink
 
Berichten: 17
Geregistreerd: 28 jan 2006, 17:09
Woonplaats: Putten

Berichtdoor Evert G.D » 29 jan 2006, 22:04

Luuk Obbink schreef:De auto werd weggesleept en ik kreeg hem niet meer terug omdat ik geen wegenbelasting enzo had betaald.
Gelukkig hoeft dat tegenwoordig niet meer.


Idioot dat je 'm dan niet meer terugkreeg. Te gek voor woorden dat ze je bezit zomaar inpikken. Maar je hebt nu iig aardig 'revanche' genomen :mrgreen:

Idd, tamelijk zeldzaam, zo'n 204 break! Veel plezier ermee en als je net zoveel plezier hebt op dit forum als de meesten hier, zal het beslist wel lukken! :lol:
Auto's hebben een ZIEL...
Avatar gebruiker
Evert G.D
 
Berichten: 4326
Geregistreerd: 03 aug 2004, 15:17
Woonplaats: Overberg (UT, NL) / Cappy (F)


Keer terug naar Even voorstellen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast