ZS op Mikado-racing.com

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

ZS op Mikado-racing.com

Berichtdoor M. van der Meulen » 24 okt 2006, 18:17

Oei wat mooi.... voor 700 euro een netjes uitziende en originele zilvergrijze ZS (1360cc) uit '81. Standplaats niet genoemd. Met een beetje speuren vind je ook van andere typen veel speciaal rally- en racegeweld. Groet, M.
http://www.mikadoracing.com/annonces_php/detail_annonces.php?id_annonce=83179&categ=7
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Berichtdoor Rudie_Krämer » 29 okt 2006, 09:55

Ik kreeg deze link ook een aantal weken geleden, jammer dat ik die een jaar geleden niet ben tegen gekomen.
Ik zat altijd te zoeken op:
http://www.rallye-forez.com/

En wel naar een "ECHTE" Samba Rally groep B. Ik heb toen ook verschillende malen ge emaild en gebeld, maar heel vaak geen reactie via Email en ook telefoonnummers gaven vaak slecht resultaat. Bovendien staan er niet zoveel van dit soort auto's op die Site.

Dat is wel ander op mikadoracing, een behoorlijk ruime keuze en een echte rally kanonnen. Wat jammer, want daarna heb ik een 205GTI Mi16 gekocht, ook schitterend om in te racen, maar ik heb nu 3 racekanonnen op rij staan ( 205GTI, Samba Rally groep B en ZS rally) en dat is echt te veel, kost klauwen met geld.

Geplaagd door blessures ben ik me aan het bezinnen hoe nu verder.


ps €700 voor een 1360cc ZS is niet veel, maar ook in Frankrijk zijn er erg rotte 104tjes te vinden, dus kijk goed, want anders zal je er nog erg veel geld in moeten steken om hem weer APK waardig te maken ( tenzij je zelf goed kunt sleutelen en vooral lassen)
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Berichtdoor AMPlas » 03 nov 2006, 22:53

:shock:
kijk dat zoek ik!!! mijn geboortejaar, lekker veel geweld in een miniscuul autot'je met stijl
geld en plaats? :cry: net een huis gekocht...maar zonder garage...
heeft iemand iets meer specifieke details over dit model? bouwjaar '81
ik wil me er een sin verdiepen en misschien dat er over een jaar zoiets binnenkomt


AMPlas
Peugeot 504 Coupé V6 Automaat 1975
AMPlas
 
Berichten: 710
Geregistreerd: 01 dec 2004, 13:08
Woonplaats: Hilversum

Berichtdoor Rudie_Krämer » 04 nov 2006, 22:31

Voor folders van dat jaar zie:
http://home.wanadoo.nl/%7Ekramaldo/folders.htm

De ZS heeft een 1360cc motor, meestal met 5 bak, een registercarburateur ( 32/35MM), dan 72pk. Stuggere veren, ligt ook iets lager, beter gestabiliseerd door dikkere stablilisatorstang en achter zit bij de meeste andere modellen geen stabilisatorstang, maar bij de S en ZS wel.
Interieur is luxer, toerenteller, radioconsole en een hemelklokje als extra bv. Aparte bekleding ( wel erg zwak, zwart met rode of blauwe bis)
Mooie lichtmetale velgen als extras en getinte ramen, bronze of groen

Ze zijn ook later uitgerust met dubbele carb en dan leverden ze 80pk
In die jaartallen geloof ik geleverd in de mooie blauwe kleur, in het zilver en rood dacht ik.

Groeten Rudie
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft


Keer terug naar 104

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 48 gasten