Onderdelen opruimen

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Onderdelen opruimen

Berichtdoor M. van der Meulen » 14 sep 2006, 23:22

Aan het eind van de middag maar eens mijn voorraad onderdelen doorgenomen. In de kofferbak, de schuur, in kratten en los op zolder lag zo langzamerhand een aardige verzameling. Alles door de handen gehad, en gesorteerd op verwantschap. Koelsysteem (slangen, pomp, expansievat met vlotter, radiateur, twee ventilatoren), ontsteking, luchtfilter, carburatie, aandrijving, rubbers en slangen, interieur- en carrosseriedelen,
dynamo, startmotor, electronica, remsysteem, en de onvermijdelijke bakken met bouten en moeren, ringen en slangklemmen in allerlei formaat.

Heb dit voorjaar een trekhaak gekocht en opgeknapt voor later. Ook de oude brandstoftank kan ik nog geen afscheid van nemen. Verder heb ik voor een 104 coupé vanaf de aanschaf nog liggen een bijrijdersstoel inclusief verstelling, een achterbank (beide donkerbruin), vloerbedekking (ook donkerbruin), de achterste zijpanelen van zwarte kunststof en een kofferbakpaneel. Dan nog een voorraad koplampen groot en van ná 1982 met bijbehorend bevestigingmateriaal, knipperlichtkapjes, achterlichten en nummerplaatverlichting.

Heb afgelopen vrijdag twee splinternieuwe koplampen (Cibié) gemonteerd, op ebay in België aangeschaft, meer lichtopbrengst door goede spiegels i.p.v. bruin onderin. Ik verwacht volgende week uit Frankrijk per post een brochure over kleuren, stoffering en accessoires per Salon '79. Kan ik mijn 104-verzameling mooi mee aanvullen.
Verslavende hobby, oude auto's! Groet, M.
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Keer terug naar 104

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 57 gasten