Homepage peugeot 104 gaat "moven"

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Homepage peugeot 104 gaat "moven"

Berichtdoor Rudie_Krämer » 29 jul 2006, 09:57

In 2000 ben ik als Peugeot104 registervertegenwoordiger bij PCN begonnen met een homepage.
Vorig jaar heb ik het register overgedragen aan JanPieter en is mijn betrokkenheid aanzienlijk minder geworden.
Dat geldt zeker voor de homepage, er verandert bijna niets meer en de opzet is op z'n zachtst gezegd Antiek: voornamelijk text met links.
De oorzaak ik dat is liever sleutel dan achter de computer zit.
Het vervelende is dat ik me regelmatig versleutel en gedwongen ben stil te zitten ( vorig jaar 3 maanden van wege een gekneusde rib en dat gebeurde gisteren weer!)
Mooi tijd om eens wat aan die homepage te doen. Het liefst zou ik het helemaal overdragen maar het aantal 104-liefhebbers zijn gering ( maar wie weet als iemand zich geroepen voelt?)

Ik werk op het ogenblik in Dreamweaver 4 en daarin is (TE) veel mogelijk alleen ik krijg het er niet uit. Ik heb er destijds ook Flash in proberen te versleutelen maar daar ben ik al heeeeel gauw mee gestopt.

In die 6 jaar is er misschien een veeeeeel makelijkere manier om iets op te zetten?!

Mijn hoofddoel blijft toch een simpele homepage op te zetten.

Hebben jullie suggesties (voorbeelden?)
Laatst bijgewerkt door Rudie_Krämer op 08 okt 2006, 09:58, in totaal 1 keer bewerkt.
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

homepage

Berichtdoor Rudie_Krämer » 08 aug 2006, 09:05

Inmiddels heb ik te horen gekregen dat er op de Site van PCN ruimte komt om een register-site te gaan zetten. Misschien met een uniforme layout.
Mijn initiatief voor vernieuwing is dus even stopgezet. Ik ben echter wel bezig om mijn eigen homepage te veranderen. Ik doe dit met Dreamweaver 4. Ik heb gezien dat er inmiddels Dreamweaver 8 uit is (top is helemaal Studio 8: een pakket om hele mooie sites mee te maken....)
Maar ja ik moet er weer helemaal leren om zo´n homepage op te zetten dus daar ga ik de komende tijd weer mee aan de slag.

Ideeen of mooie voorbeelden van sites, tips, geef het me door. Creativiteit is niet mijn sterkste kant
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Homepage gaat "moven"

Berichtdoor Rudie_Krämer » 08 okt 2006, 09:57

Na 5 jaar is het tijd voor een nieuwe opzet.
Tijdens de PCN jaarvergadering heb ik gevraagd of het niet mogelijk was de homepage onder te brengen bij de PCN en dat was mogelijk en gaat op termijn ook gebeuren.
Na 5 jaar is de fut er bij mij uit om er iets leuks van de maken, de 104 passie is ook aan het afnemen, ik had toen 5 104tjes tegelijkertijd op de weg rijden ( 5 maal onderhoud, 5 maal APK, ik had vaak geen tijd om te werken ( voor mijn echte baas dan).
Nu heb ik nog maar 4 autos op de weg, nog maar 1 daarvan is een peugeot 104, de andere is peugeot 205 1.6 automaat, een peugeot 205 GTI Mi16 en een ford transit ( in voorraad nog drie peugeot's 104, een samba rally en een visa GTI). Genoeg te doen zou ik zo zeggen.
Ik stop met onderhouden van de homepage!

Ik zoek een peugeot 104 liefhebber die het leuk vindt om een homepage te bouwen en te onderhouden ( bij voorkeur onder de hoed van de PCN)

Groeten Rudie
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft


Keer terug naar 104

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 52 gasten