Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
Ik zou ook gaan voor de witte koets met het chassisnummer van de grijze.
gerepareerde koets met een getransplanteerd nummer
Gino schreef:Op de nette manier is de werkwijze :
Veerkoker geheel uit de grijze zagen/boren. Die transplanteren op de witte koets. Vastzetten op de originele plaatsen.
Doen ze in de fabriek ook bij de eerste montage.
Chassisnummer van de Visa is nog simpeler. Da's een blikken lip die onder het voorscherm vandaan komt.
Kun je na verwijdering van het scherm héél mooi vervangen.
Nogmaals : ik zie het niet als illegale omkat aktie. Alle delen zijn immers eerlijk aangekocht ?
Slimme restauratie.
Gino
Gino schreef:Nogmaals : ik zie het niet als illegale omkat aktie. Alle delen zijn immers eerlijk aangekocht ? Slimme restauratie.Gino
Bij de VWE nog wel. Status gedemonteerd op 7-1-2014M. van der Meulen schreef:Bij de RDW zijn de gegevens (1e te naamstelling, importdatum, beëindiging e.d.) van de GL inmiddels niet meer opvraagbaar.
M. van der Meulen schreef: Hoeveel tijd en geld je wilt steken in originaliteit, en hoe secuur vervangend plaatwerk kan worden overgezet zonder het verband en stevigheid van de carrosserie te ondermijnen, daarbij pasvorm van het losse plaatwerk te waarborgen, en uiteraard de rijeigenschappen en veiligheid niet om zeep te helpen, als scheeftrekken en zo. Ben er nog niet uit....Groet, M.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 64 gasten