Heropbouw van de 104 begonnen

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Re: Restaurateur gezocht

Berichtdoor MarcoPeus » 12 mei 2012, 16:06

Na een tip van Serge mijn dremel tevoorschijn gehaald en met een slijpsteentje de hardstalen stift proberen te vermorzelen. Helaas zijn mijn slijpsteentjes te dik om helemaal in t gat te komen en heb ik er te weinig om veel effect te hebben. Andere tip was t uitboren met een carbid of cobalt boor. Die maar even gehaald en eveneens helaas ook totaal geen effect. Nu maar even aan de kant leggen allemaal en maandag maar weer eens kijken. Ben het nu zat. :evil:
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Restaurateur gezocht

Berichtdoor MarcoPeus » 15 mei 2012, 12:53

Vandaag 2 wiellagersets gescoord bij Heuts automaterialen in Heerlen. Lagen gewoon op voorraad :shock: :shock: 2 ook nog :shock: :shock: Nooit gedacht dat ik die ergens op een plank ging vinden en ik had al diverse webwinkels gevonden die ze wel hadden.
Bij Peugeot hadden ze geen voorraad meer. Helaas had men de borgveertang niet op voorraad en moest men die bestellen.
Nu op naar een klant van me om dat gat uit te laten boren waar die hardstalen punt van de linkse tap in klem zit.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Restaurateur gezocht

Berichtdoor MarcoPeus » 15 mei 2012, 17:08

Bij Heuts Automaterialen in sittard een passende borgveertang gekocht en de borgveer verwijderd. Sodeju wat zitten die dingen vast als je er een rondje straalkast mee laat lopen. Alles zit onder t straalmiddel :evil: De bovenste lagerhelft komt er zo uit maar de onderste lijkt een probleem te gaan worden. Er schijnt een stuk gereedschap te zijn waarmee je dat lager kunt trekken maar dat heb ik natuurlijk niet. Zelf maar iets geprobeerd met een grote dop (32mm) en een lange slotbout. Stuk staal met een gat er in tegen de andere kant en draaien......draaien........draaien...... Niks he, lijkt er op dat ik t lager moet gaan doorslijpen (zagen zal wel een monnikenwerk worden) Of heeft er iemand een ander idee?

1 helft liet zo los
Afbeelding

Andere helft zit nog vast
Afbeelding
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Restaurateur gezocht

Berichtdoor jan-03 » 15 mei 2012, 17:59

Neerleggen op hout en dan een dop en moker en rammen!! Kort gezegd.. :D
gr Jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Restaurateur gezocht

Berichtdoor tout est beau avec une... » 15 mei 2012, 18:41

Dit zijn lagers die je normaliter onder de pers demonteert en weer monteert.
Het probleem met je slotbout is dat de draad te grof is, en het materiaal te zacht.
Je heb dus grote kans dat je bout is overleden voordat je lager loskomt.
Het makkelijkst is het dus om iemand te zoeken met een pers. (aanrader!)

Je kunt het ook doen op de manier die je al geprobeerd hebt.
Alleen zet je dan de boel onder spanning met de slotbout, vervolgens sla je met een hamer op de kop van je slotbout.
Komt de bout los te zitten, dan draai je hem weer op spanning en het feest begint weer opnieuw.
Op deze manier komt hij er toch gecontroleerd uit.
Ga je los op hem lopen rammen, dan sla je alles kapot.
Let goed op waar je je fuseelichaam ondersteunt: op de rand, kort op het lager.
Niet ondersteunen op stuurarmen en de bevestiging van de fuseekogel! Dit gaat onherroepelijk krom.

Monteren kan in een goede bankschroef, wel een handdoekje mee voor het zweet!
Wat heel belangrijk is bij het monteren is dat je alleen perst op de BUITENRING!!!!
Dus ook niet met een blokje hout over het gehele lager.
Ga je persen op de binnenring dan sloop je het lager!
Je kunt hiervoor gebruik maken van de buitenring van het oude lager.
Als je deze even rondom aan de buitenzijde over je slijpsteen haalt zodat de diameter iets kleiner wordt komt hij niet klem te zitten in je fuseelichaam.
Ik hoop dat je het een beetje kom volgen, Succes!

M.Vr.Gr.Marco
202 BH '48
504 coupe '71
104 GL '78
505 Turbo injection '84
605 2.0 SRi '92
RG-01 '13
tout est beau avec une...
 
Berichten: 878
Geregistreerd: 27 maart 2009, 23:24
Woonplaats: Hasselt (ov.)

Re: Restaurateur gezocht

Berichtdoor tout est beau avec une... » 15 mei 2012, 18:47

Oh ja, en bij het persen van de naaf uiteraard wel ondersteunen op de binnenring.
De kracht van het inpersen mag gewoon niet via de kogels gaan, anders drukken deze weer putjes in je nieuwe lager.

M.Vr.Gr.Marco.
202 BH '48
504 coupe '71
104 GL '78
505 Turbo injection '84
605 2.0 SRi '92
RG-01 '13
tout est beau avec une...
 
Berichten: 878
Geregistreerd: 27 maart 2009, 23:24
Woonplaats: Hasselt (ov.)

Re: Restaurateur gezocht

Berichtdoor lionceau » 15 mei 2012, 20:24

Of kom even langs bij mij ik heb het gereedschap liggen.
(het ligt misschien niet helemaal op je route helaas) :lol:
Maar je bent welkom
104 Coupe 1975
104 ZS Rallye 1977
108 1.0 Active 2015
308 SW 2.0Hdi GT-Line 2015
Avatar gebruiker
lionceau
 
Berichten: 999
Geregistreerd: 02 nov 2004, 18:16
Woonplaats: Sneek

Re: Restaurateur gezocht

Berichtdoor MarcoPeus » 15 mei 2012, 20:32

Kijk daar heb ik weer wat aan. Wat is dit toch een behulpzaam en informatief forum.... :D Ben zo blij dat ik lid ben geworden.
Ik heb al (licht) geslagen op een dikke dop om zo t lager er uit te rammen maar dat hielp helaas niet. (ik zal dus mijn rambam uit t vet moeten halen)
@Lionceau: hartelijk dank voor je uitnodiging maar dat is me toch wat te lang in de auto zitten (sittard is ongeveer 320 km enkele reis schat ik) voor alleen 2 lagers te vervangen.
@Marco: Duidelijke uitleg zo. Ik ben helaas geen monteur en heb geen ervaring verder dan het vervangen van lampjes, thermostaat, accu, slangen, uitlaat enz. Zoiets heb ik nog nooit gedaan en alles moet geleerd worden he. Als de auto klaar is (gaat wel heeeeel lang duren ben ik bang, want ik mis blijkbaar veel kennis en gereedschap) weet ik alles van de 104 wat ik weten moet, AHUM! 8)
Alleen al in de laatste 2 weken heb ik meer stuks gereedschap gekocht dan in de laatste 10 jaar geloof ik :mrgreen:
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Restaurateur gezocht

Berichtdoor joospeugeot » 15 mei 2012, 21:04

als je er niet uitkomt weet ik wel wat evt hoor.
vermoedelijk kan Peugeot een zeer besmettelijk virus zijn, als je het eenmaal bevat hebt zie er dan nog maar eens vanaf te komen
Avatar gebruiker
joospeugeot
 
Berichten: 7190
Geregistreerd: 21 maart 2010, 04:09
Woonplaats: tegen de heuvels aan van limburg

Re: Restaurateur gezocht

Berichtdoor 403diesel » 15 mei 2012, 23:37

Marco,

Maak liefst de boel even vrij van straalgrid vóór je gaat persen. Ik gebruik in dit soort gevallen ontvetter.
Voorkomt vreten van eventueel grid dat tussen de pasvlakken gaat zitten.
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

Re: Restaurateur gezocht

Berichtdoor Harrie » 15 mei 2012, 23:43

403diesel schreef:Marco, Maak liefst de boel even vrij van straalgrid vóór je gaat persen. Ik gebruik in dit soort gevallen ontvetter.
Voorkomt vreten van eventueel grid dat tussen de pasvlakken gaat zitten.

idd, er uit, alaaa, maar lager er IN persen vereist grote precisie !!!!!
en SCHOON , schoon en nog eens schoon !
met zeg maar effe 10 ton druk van de pers druk je alles kapot als er een vuiltje in de naaf zit.
met origneel speciaal gereedschap draai je met een lange bout + hulpstukken het lager er zo
uit en zo weer in, houdt dat eens in gedachten: dus als de pers veel druk moet leveren,
kan het lager al scheef in de naaf zitten of vast op vuil / beschadiging en dan moet je meteen stoppen!
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Re: Restaurateur gezocht

Berichtdoor MarcoPeus » 16 mei 2012, 06:52

Dank voor de tips mannen. De lagers zijn (zoals te zien op de foto's) heel erg vies en ik heb al een hele berg "zand" er uit geveegd. Ik zal inderdaad alles goed moeten reinigen en onvetten.
Wordt zeker vervolgd
Joos: bedankt voor het aanbod, kijken hoe ver ik kom.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Restaurateur gezocht

Berichtdoor MarcoPeus » 19 mei 2012, 21:56

Vandaag een setje gereedschap mogen ontvangen (te leen) van 104 Goeroe Rudie, bedankt nog voor de moeite Rudie.
Meteen de koe bij de horens gevat en proberen, ik moest en zou dat lager er uit hebben.
Grote schijf op t naafgat, bout er door, dikke stift erachter en draaien met ratel en dop. Ik was even bang dat de dop of de ratel ging breken maar na ca. 1 minuut krachtig draaien, PLOP, daar lag het lager incl. de rubber in de grote schijf :D . Dan te bedenken dat ik al dat geëmmer heb geprobeerd en met het juiste gereedschap is het binnen 5 minuten gebeurd.
Morgen maar eens proberen het nieuwe lager met rubbers te monteren. Kan niet wachten.
SUPER bedankt Rudie, leuk dat je met je vrouw even koffie bleef drinken.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Restaurateur gezocht

Berichtdoor jan-03 » 21 mei 2012, 07:51

Mooi dat forumleden elkaar steunen.. 8) Op deze manier wordt sleutelen nog leuker.. Advies en wat hulp voor een bakkie leut.. :wink:
Nu kan je weer verder Marco..
gr Jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Restaurateur gezocht

Berichtdoor MarcoPeus » 21 mei 2012, 15:01

Yep, en dat heb ik vandaag dus weer gedaan. Bij een goede klant/vriend van me het gat in de veerpoot laten vrijmaken van de linkse tap (met bruut geweld en een afgebroken drevelstift tot gevolg).
Gat laten uitboren met 5mm boor en laten tappen op 6mm. Had ik zelf ook gekund maar hij wilde t graag doen voor me.
Bij thuiskomst natuurlijk meteen passen of mijn boutje er is past........... Is t boutje M7 :evil:
Ik kom elke dag achter nieuwe dingen HAHAHA.
Nu weer op zoek gaan naar een M7 tap en dito boutjes want die heb ik niet en krijg je ook niet bij de DHZ op de hoek GRMBL.
Maar ja, bij de volgende veerpoot heb ik wel precies alle gereedschap en kennis in huis. AHUM! :roll:
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Restaurateur gezocht

Berichtdoor 403diesel » 21 mei 2012, 19:15

De volgende veerpoot gaat een stuk sneller; je weet nu i.i.g. wat je niet moet doen. Ik heb ook overwogen zo'n setje linkse tappen te kopen maar nu durf ik niet meer :wink:
Ik bijf wel lekker boren als er iets afbreekt.
Ik moet nog ergens een tap M7 hebben liggen, maar volgens mij zijn ze goed te bestellen bij de betere gereedschapszaken.

Mooi dat je nu verder kan.
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

Re: Restaurateur gezocht

Berichtdoor Rudie_Krämer » 21 mei 2012, 19:42

Ach je komt er al snel achter, dat je voor het restaureren van een 104 toch echt een tapsetje M7 nodig hebt :lol:

Ik heb ze ook in huis, voor boutjes, moertjes en de Helicoils, dan kan je helemaal niet meer mis grijpen :wink:

Al doende leert men, ik ben ook nog steeds niet uitgeleerd over de 104 :shock:

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Restaurateur gezocht, opbouw begonnen

Berichtdoor MarcoPeus » 21 mei 2012, 20:11

Oei Rudie, Als JIJ nog niet uitgeleerd bent over de 104......................... Dat beloofd wat!! :mrgreen:
Morgen maar even naar de betere ijzerwarenzaak om een 5.5mm boor, een M7 tapset en bijpassende bouten assortiment te kopen (aangezien ik waarschijnlijk nog meer M7 zal tegenkomen)
Mijn gereedschap arsenaal begint schrikbarende vormen aan te nemen. Mijn vrouw begint al (slaap)kamervragen te stellen :D
Serge: Ik dacht leuk gebruik te maken van die linkse tappen maar zoals naamgenoot Marco al zei, nog nooit voordeel van gehad. Weggegooid geld tot nu toe dus, gelukkig waren ze niet heel duur. Ze breken dus inderdaad niet voor niks af en dan begin je met een linkse tap ook niks meer.

Wordt vervolgd
Marco
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Restaurateur gezocht

Berichtdoor 403diesel » 21 mei 2012, 20:24

Wat betreft de reden van afbreken van de bouten ben ik het gedeeltelijk eens.
In een niet te verwaarlozen aantal gevallen wil het geval dat de bout na afbreken van de kop er betrekkelijk makkelijk uitdraaid (bijvoorbeeld met een griptang als er nog een stukje van de bout uit het gat steekt) doordat de voorspanning van de bout af is. Ik kan me voorstellen dat het in sommige gevallen wel goed gaat.
Echter doordat je nooit weet of de linkse tap gaat afbreken en als dit gebeurd het ge-emmer niet in verhouding staat tot de tijdwinst t.o.v. boren als het wel goed gaat, laat mij dan maar lekker boren.
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

Re: Restaurateur gezocht

Berichtdoor RondeB » 21 mei 2012, 22:29

Ik gebruik al jaren dit setje om afgebroken bouten/tapeinden te verwijderen. Eerst boren dan pen in het gat drijven, zeskantkop erop schuiven en rustig uitdraaien. Tip: tijdens het boren gebruik maken van de warmte: overvloedig WD40 spuiten.
Het setje kost iets meer dan een linkse tap maar het werkt gewoon 6x beter 8)

Afbeelding

hier kan je 't oa. bestellen http://www.mroshop.com/producten/linkse-tappen-en-moerensplijters.html
RondeB
 
Berichten: 2552
Geregistreerd: 03 apr 2004, 17:17
Woonplaats: ureterp

Re: Restaurateur gezocht

Berichtdoor Rudie_Krämer » 21 mei 2012, 22:44

Kijk zo leer ik nog eens wat, dit had ik nog nooit gezien :oops: dit ziet er goed uit. Die linkse draaiers draaien zich zo vast en fungeren als een soort wig, de moer gaat er alleen maar vaster van zitten en dan moet je zoveel kracht zetten dat ze afbreken. Ik heb ook 1 keer een poging mee gewaagd, ook dus niet gelukt :x Uitboren lukt ook vaak niet goed, de boor loopt weg en dan wil het boortje ook wel vaak afbreken, zeker bij kleine boutjes. Ik krijg er altijd tranen van in mijn ogen als tapeinden ongunstig afbreken :cry:

Als het dan met dit gereedschap wel is gelukt, dan.......

Voorkomen is beter dan genezen, koop gelijk een grote pot kopervet en wees er kwistig mee :wink: Voor uitlaatdelen grafietvet gebruiken en dan krijg je in nagenoeg alle gevallen het later weer los.

Even ter waarschuwing, doe dit nou juist niet bij remdelen en andere zaken die geborgd moeten worden met Locktite (bij mijn oude rally had de vorige eigenaar de nimbussen van de klauwen netjes ingevet met kopervet :evil: )
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Restaurateur gezocht

Berichtdoor MarcoPeus » 22 mei 2012, 22:29

Vandaag een M7 tapset gekocht met 3 tappen die men na elkaar moest gebruiken. Gat opgeboord naar 6mm, tappen d'r in en klaar.
M7 boutje past nu gewoon, meteen maar 20 nieuwe boutjes meegenomen, zal nog wel vaker M7 nodig hebben.
Dan de truc met t wiellager:
Met Rudie's gereedschap en t handboek er naast t wiellager er ingeperst. Sodeju wat is dat zwaar werk. Ik heb mijn volle 120kg in de strijd moeten duwen om de ratel rond te krijgen.
Elke keer als ik dacht dat ik er was had ik nog speling tussen kogels en lagerhuis. Nog maar wat draaien dus, nog steeds speling.
2 vragen zijn bij me komen bovenborrelen:
1 Welk vet moet ik gebruiken op de lager? Ik heb een vetspuit waarmee ik diverse lagers e.d. van mijn machines smeer, kan ik dat vet gebruiken?
2 Zit er altijd wat speling tussen de kogels en het lagerhuis? Ik heb t idee dat ik t lager niet verder vast kan zetten. Of heb ik t lage rverkeerd om zitten?
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Restaurateur gezocht

Berichtdoor 403diesel » 22 mei 2012, 23:27

MarcoWetzels schreef:2 vragen zijn bij me komen bovenborrelen:
1 Welk vet moet ik gebruiken op de lager? Ik heb een vetspuit waarmee ik diverse lagers e.d. van mijn machines smeer, kan ik dat vet gebruiken?
2 Zit er altijd wat speling tussen de kogels en het lagerhuis? Ik heb t idee dat ik t lager niet verder vast kan zetten. Of heb ik t lage rverkeerd om zitten?


1 Ik gebruik zelf ook het vet uit vetspuitpatronen. Dit is een multi-purpose vet. Ik heb nu de high pressure uitvoering, iets duurder. Volgens mij maakt dat niet heel veel uit. Neem wel een goed merk. Ik heb eens één keer een vetpatroon meegenomen bij een leverancier die ook de spuit verkocht. Made in China. Het vet dat iets uit de dop van de spuit kwam was na 3 weken al verdroogd. Ik heb nu patronen van Shell.
Je kunt ook kogellagervet nemen, of lithiumvet

2 Kan wat speling zitten tussen de ring en de kooi met de kogels. sterker nog, de kooi met de kogels zitten er los in als het goed is. Dit stel je er straks uit met de moer. Als de ring "aanligt" in het gat is het goed.
Verkeerd om monteren kan. Het zou zo moeten zijn dat als je de kooien naar binnen drukt, je ze in de holling van de ringen drukt. Dit geldt dan voor beide lagers.
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
403diesel
 
Berichten: 2235
Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
Woonplaats: Tiel

Re: Restaurateur gezocht

Berichtdoor Zwarte 203 » 23 mei 2012, 07:44

Oude lagers eruit halen gaat prima zonder speciaal gereedschap, als je op de buitenste lagerschaal even een lasrupsje legt, dan krimpt deze. Meestal kun je hem er dan zo uithalen.

Nieuwe lagers kun je er mee een zachter stuk ijzer weer in tikken, (eventueel een nacht in de vriezer leggen)
Voordeel is dat je dan weet waneer je hem 'aan' hebt zitten, dat kun je gewoon horen en voelen.

Ik weet dat er mensen zijn die deze manier van werken sterk afkeuren, omdat ze de beschikking hebben over dat wat ik niet heb ;)
maar op deze manier heb ik al heel wat lagers vervangen van vrachtwagensaandrijfassen tot landbouw/grondverzetmachines en natuurlijk peugeotjes.
Zwarte 203
 
Berichten: 267
Geregistreerd: 10 jun 2007, 17:58

Re: Restaurateur gezocht

Berichtdoor MarcoPeus » 25 mei 2012, 20:53

Vandaag eindelijk weer eens een minuutje vrij kunnen maken om aan de veerpoot te sleutelen.
Lager er zo ver ingedraaid dat t niet meer verder ging (volle gewicht op de ratel). De borgveer ging er goed op dus ik neem aan dat ik dan goed zit.
De buitenste en binnenste rubbers er in geperst maar daar heb ik wat wijfels over. Er staat in t WPHB geen minimale afstand of in-pers-diepte opgegeven en ik weet dus ook niet of t ver genoeg er in zit. Ik wil ook niet te ver draaien omdat ik dan misschien de rubbers kapot draai. Helaas ben ik geen monteur en heb ik veel vragen en weinig ervaring.
Wel al ontzettend veel geleerd in de afgelopen weken.
Heeft iemand ervaring met die rubbers en vooral hoe diep je ze moet zetten?
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

VorigeVolgende

Keer terug naar 104

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 64 gasten