Heropbouw van de 104 begonnen

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Re: Heropbouw van de 104 begonnen

Berichtdoor MarcoPeus » 04 jun 2013, 18:55

Dank voor de potentiële moeite Harrie. Ik heb t werkplaatshandboek zelf ook maar daar staat t stuurhuis van een 104 in en schijnbaar is mijn stuurhuis van een 205. Wellicht ooit in t verleden eens vervangen na schade/defect/speling.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Heropbouw van de 104 begonnen

Berichtdoor MarcoPeus » 15 jun 2013, 19:14

Vandaag maar eens geprobeerd om het gereviseerde stuurhuis te plaatsen en de stuurkogels vast te zetten maar wat een teleurstelling.
Het blijkt dat het stuurhuis waar ik vanuit ging dat DAT het stuurhuis was, niet het stuurhuis is dat in mijn 104 heeft gezeten.
Het stuurhuis past niet tegen t subframe aan, althans niet zonder bussen maar dan zijn de bouten te kort.
Het geheel is veel te lang, de spoorstangen die ik eerder had lijken wel te passen maar die zijn korter dan wat ik er vanaf geschroefd heb.
Zucht :-| :-| :-| :( :( :( :( :cry: :cry: :cry: Ik word er zo moe van.
Nu zou t kunnen zijn dat ik in mijn onderdelenopslag voor de 104 het verkeerde stuurhuis heb gepakt, ALS daar al een ander stuurhuis heeft gelegen.
Het zou ook kunnen dat de restaurateur mij t verkeerde stuurhuis heeft meegegeven.
Weggegooide moeite aan schoonmaak en smering van het stuurhuis en weggegooid geld aan de spoorstangen die te lang zijn.

Nu wil t geval dat ik een 309 stuurhuis had liggen komende vanaf een sloper die ik vorig haar zag staan bij mijn sloperij.
Het lijkt dat het stuurhuis bijna identiek is, alleen t rondsel asjes is anders (langer/andere vorm)
Afbeelding

Nu heb ik bij het 104 magazijn in Berkel-Rodenrijs een ander stuurhuis op de kop weten te tikken maar dat betekend weer dat ik alles opnieuw moet gaan schoon maken, en weer andere spoorstangen moet kopen. Zucht
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Heropbouw van de 104 begonnen

Berichtdoor Gino » 15 jun 2013, 19:36

Ha !

Zo blijf je idd bezig !

Ik ga ervan uit dat een 309 en een 205 hetzelfde stuurhuis hebben. Ze delen wel meer onderdelen.

Maar dit is duidelijk een feestvreugde dempende aktie, dat dan weer wel.

Gino
104 ?, hoezo 104 ?!....... ja, waarom eigenlijk NIET een 104 ?
Avatar gebruiker
Gino
 
Berichten: 784
Geregistreerd: 29 sep 2007, 20:10
Woonplaats: Vogelenzang

Re: Heropbouw van de 104 begonnen

Berichtdoor jan-03 » 15 jun 2013, 22:14

oeps balen Marco, Is het misschien een stuurhuis voor een 1e type 104??
Tja dat zij mij nou ook overkomen.. Toch eerst maar passen bij een volgende keer Marco.. voor je begint..
Is het wel eentje voor een 104?
gr jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Heropbouw van de 104 begonnen

Berichtdoor Rudie_Krämer » 15 jun 2013, 23:12

Op zo'n manier leer je een 104 pas goed kennen :mrgreen:

Ik heb ook al zo vaak verschillen geconstateerd op het moment dat je weer een onderdeel pakt uit de voorraad waarvan je dacht dat het niet uitmaakte en zonder problemen gemonteerd kon worden, totdat ........


Oud en nieuw model verschillen subtiel, lijkt wel op elkaar maar passen niet. Het werkplaats handboek geeft hierover al veel toelichting :idea:

Advies daarom om deze bij de hand te hebben en het hoofdstuk dat je aan gaat pakken erbij nemen en doorlezen

Marco, kop op en stug doordouwen :wink:

Ik ben ook niet van de ene dag op de andere dag 104 kenner geworden

Veel ervaring staat voor vaak je kop hebben gestoten en het dan uiteindelijk toch goed weten te doen :mrgreen:

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Re: Heropbouw van de 104 begonnen

Berichtdoor MarcoPeus » 16 jun 2013, 09:13

Voordat ik verdere uitspraken ga doen ga ik eerst eens naar mijn onderdelen opslag en ga een kijken of ik niet toevallig het verkeerde stuurhuis heb gepakt. Ik wist namelijk niet dat ik meerdere stuurhuizen heb maar goed, het zou kunnen.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Heropbouw van de 104 begonnen

Berichtdoor jan-03 » 20 jun 2013, 19:11

MarcoWetzels schreef:Voordat ik verdere uitspraken ga doen ga ik eerst eens naar mijn onderdelen opslag en ga een kijken of ik niet toevallig het verkeerde stuurhuis heb gepakt. Ik wist namelijk niet dat ik meerdere stuurhuizen heb maar goed, het zou kunnen.

Ik heb ook ergens nog een stuurhuis die ik had meegekregen toen ik die set velgen heb gekocht..
Maar ik heb een bijlage gefotografeerd van de 104 stuurhuizen..
Afbeelding
1e t/m 6e montage :shock: slik..
gr jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Heropbouw van de 104 begonnen

Berichtdoor jan-03 » 20 jun 2013, 21:26

chassisnummer 7047368 is je chassisnummer heb ik ergens half weg je topic gelezen..
2e uitvoering 543 A11 is vanaf 7045192..
Staat achter vermeld dat de hartafstand tussen de boringen van de flens is gewijzigd..
Ook dat er een pakking hoort tussen de druktaats en het stuurhuis hoort.
Na 7045192 is ook de diameter van de draadeinden van de tandheugeloogbouten vergroot..
Jij hebt dus geen smeernippels..
Hopelijk heb je hier wat aan.
gr jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Heropbouw van de 104 begonnen

Berichtdoor MarcoPeus » 20 jun 2013, 22:40

Ja Jan, 6 verschillende types en wederom sta ik verteld van de mate van diversiteit waarmee deze auto is opgebouwd. Zoveel verschillende systemen voor zo'n beperkte oplage aan auto's is mind-blowing.

Het probleem betreffende mijn stuurhuis is niet zozeer dat het stuurhuis niet past maar het lijkt wel een volledig verkeerd stuurhuis van een compleet ander Peugeot model zoals de 205/309/305 of zoiets. Helaas is t niet extern te controleren. Op t stuurhuis zelf staat alleen een jaartalbloem (zo'n stempel in t metaal) met daarin een 0 en 5-6 bolletjes rondom. Mijn vermoeden (en dat van een bevriende Peugeot kenner) is dat het stuurhuis uit mei-juni 1980 is. Dat zou betekenen dat het stuurhuis niet origineel is. Zou kunnen zijn dat het ooit vervangen is maar gezien het feit dat het niet juist past op t subframe sluit ik die optie uit.
Mijn persoonlijk theorie is dat het een verkeerd stuurhuis is welke door de demonterende derde in dit verhaal ergens onderweg is verwisseld met het originele alhoewel is het niet met zekerheid kan zeggen en niemand vals wil beschuldigen.
Derde en laatste optie is dat ik gewoon zo stom ben geweest en het verkeerde stuurhuis uit mijn onderdelen magazijn heb gepakt. Dat impliceert wel dat ik meerdere stuurhuizen daar zou hebben liggen gehad en daaraan twijfel ik.
Ik ga komende week (nog drie dagen volop werken na vandaag) eens onder de sloper liggen en eens wat grasduinen aan dat stuurhuis, kijken of ik slimmer kan worden.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Heropbouw van de 104 begonnen

Berichtdoor jan-03 » 20 jun 2013, 22:43

MarcoWetzels schreef:Ja Jan, 6 verschillende types en wederom sta ik verteld van de mate van diversiteit waarmee deze auto is opgebouwd. Zoveel verschillende systemen voor zo'n beperkte oplage aan auto's is mind-blowing.

Het probleem betreffende mijn stuurhuis is niet zozeer dat het stuurhuis niet past maar het lijkt wel een volledig verkeerd stuurhuis van een compleet ander Peugeot model zoals de 205/309/305 of zoiets. Helaas is t niet extern te controleren. Op t stuurhuis zelf staat alleen een jaartalbloem (zo'n stempel in t metaal) met daarin een 0 en 5-6 bolletjes rondom. Mijn vermoeden (en dat van een bevriende Peugeot kenner) is dat het stuurhuis uit mei-juni 1980 is. Dat zou betekenen dat het stuurhuis niet origineel is. Zou kunnen zijn dat het ooit vervangen is maar gezien het feit dat het niet juist past op t subframe sluit ik die optie uit.
Mijn persoonlijk theorie is dat het een verkeerd stuurhuis is welke door de demonterende derde in dit verhaal ergens onderweg is verwisseld met het originele alhoewel is het niet met zekerheid kan zeggen en niemand vals wil beschuldigen.
Derde en laatste optie is dat ik gewoon zo stom ben geweest en het verkeerde stuurhuis uit mijn onderdelen magazijn heb gepakt. Dat impliceert wel dat ik meerdere stuurhuizen daar zou hebben liggen gehad en daaraan twijfel ik.
Ik ga komende week (nog drie dagen volop werken na vandaag) eens onder de sloper liggen en eens wat grasduinen aan dat stuurhuis, kijken of ik slimmer kan worden.

Of je subframe is niet orgineel.. Moeilijk moeilijk.. Geen indentificatie?
Zal ook eens kijken wat er op staat.
gr jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Heropbouw van de 104 begonnen

Berichtdoor MarcoPeus » 20 jun 2013, 22:47

Mijn subframe lijkt origineel 104, niet veel auto's hebben dat subframe. Ik kan alleen aan de 205 denken en die stond niet in de werkplaats van de demonterende derde.
Moeilijk moeilijk, ik moet eerst onder de sloper gaan liggen en nog een keer t magazijn in gaan.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Heropbouw van de 104 begonnen

Berichtdoor jan-03 » 20 jun 2013, 23:45

MarcoWetzels schreef:Mijn subframe lijkt origineel 104, niet veel auto's hebben dat subframe. Ik kan alleen aan de 205 denken en die stond niet in de werkplaats van de demonterende derde.
Moeilijk moeilijk, ik moet eerst onder de sloper gaan liggen en nog een keer t magazijn in gaan.

Nogmaals doorgelezen Marco..
Bij jou chassisnummer hoort type 543A11 2e montage..
indentificatie:
CGIMP
1e Letter staat voor stuurhuis dus C..
2e drukstuk G
3e I stuurrondsel
4e M tandheugel
5 P tandheugelloogbout en aanslagmoer..
Je stuurhuis is dus het jongste type van de 3 verschillende uitvoeringen.
Hartafstand van de boutjes van het drukstuk is 44 mm in tegenstelling tot de andere 2 daar is dit precies 40 mm..
Daar zou je het ook uit kunnen opmaken.. Maar de C moet er ook in staan lijkt me..
De hele opbouw van het stuurhuis zoals beschreven zou dan moeten passen bij Mariet!!
gr jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Heropbouw van de 104 begonnen

Berichtdoor lionceau » 21 jun 2013, 14:46

Het subframe van een 104 is gelijk aan die van de Talbot Samba, Citroen LNA en Visa (4 cilinders excl Gti en Diesel). De stuurinrichting is ook uitwisselbaar.
Een 205/309 heeft een ander subframe en het stuurhuis lijkt erg op dat van een 104. De as van het rondsel is langer. De spoorbreedte is ook anders dus de stuurarmen hebben een andere lengte.
Een Renault R14, en Citroen BX hebben een andere stuurinrichting en subframe.
104 Coupe 1975
104 ZS Rallye 1977
108 1.0 Active 2015
308 SW 2.0Hdi GT-Line 2015
Avatar gebruiker
lionceau
 
Berichten: 999
Geregistreerd: 02 nov 2004, 18:16
Woonplaats: Sneek

Re: Heropbouw van de 104 begonnen

Berichtdoor MarcoPeus » 21 jun 2013, 16:11

Dank voor de Sehr Gründlicher info Jan. Die documenten heb ik ook (digitaal) en kon er niet veel chocola van maken.
De 205 en 309 hebben inderdaad een ander frame omdat daar ook andere motoren in moeten kunnen liggen natuurlijk en naderhand kwam er ook een meer rechtop staande motor in te liggen XU en TU.
Zie mijn foto van de 2 stuurhuizen die naast de auto liggen voor meer info. Zie jij een 104 stuurhuis liggen?

Door drukte en stress nog geen tijd gehad om de sloper te bekijken.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Heropbouw van de 104 begonnen

Berichtdoor lionceau » 21 jun 2013, 20:38

De onderste lijkt er het meeste op.
104 Coupe 1975
104 ZS Rallye 1977
108 1.0 Active 2015
308 SW 2.0Hdi GT-Line 2015
Avatar gebruiker
lionceau
 
Berichten: 999
Geregistreerd: 02 nov 2004, 18:16
Woonplaats: Sneek

Re: Heropbouw van de 104 begonnen

Berichtdoor MarcoPeus » 21 jun 2013, 20:48

Laat die nu net uit een 309 sloper komen die ik had geregeld om de mijne te vervangen.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Heropbouw van de 104 begonnen

Berichtdoor lionceau » 21 jun 2013, 21:44

Ik heb weer wat geleerd.
de 205/309 heeft een aantal verschillende stuurhuizen.
Lange as, korte as en met stuurbekrachtiging.

Die met de korte as heeft bestelnummer 4005.48, laat dat nou precies het zelfde nummer zijn als bij een 104 :shock:
De spoorstangen hebben een ander nummer.

http://public.servicebox.peugeot.com/cl ... index.html

http://public.servicebox.peugeot.com/do ... ct=FCT0033
104 Coupe 1975
104 ZS Rallye 1977
108 1.0 Active 2015
308 SW 2.0Hdi GT-Line 2015
Avatar gebruiker
lionceau
 
Berichten: 999
Geregistreerd: 02 nov 2004, 18:16
Woonplaats: Sneek

Re: Heropbouw van de 104 begonnen

Berichtdoor MarcoPeus » 21 jun 2013, 21:58

Ik stel de hulp enorm op prijs heren echt waar. De kennis hier is geweldig, veel meer dan wat ik zelf ooit kan bereiken.
Het wordt echter steeds ingewikkelder en ik vermoed dat ik z.s.m. onder de sloper moet gaan liggen om e.e.a. te bekijken.
Het gekke is dat het schone stuurhuis op de foto op mijn subframe heeft gezeten en gewoonweg niet past. De boutgaten zijn precies goed alleen de bouten zijn te kort en dat komt doordat het stuurhuis niet goed tegen t subframe aan komt te zitten.
Als ik meer tijd heb (zucht....) en de werkplaats opgeruimd heb kan ik er eens tegenaan gaan. Tot nu toe is het echter bagger om een uur vrij te maken en elke keer als ik denk dat ik een 1/4 weekend kan sleutelen is er wel weer een incident waardoor het niet kan.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Heropbouw van de 104 begonnen

Berichtdoor jan-03 » 21 jun 2013, 22:04

MarcoWetzels schreef:Ik stel de hulp enorm op prijs heren echt waar. De kennis hier is geweldig, veel meer dan wat ik zelf ooit kan bereiken.
Het wordt echter steeds ingewikkelder en ik vermoed dat ik z.s.m. onder de sloper moet gaan liggen om e.e.a. te bekijken.
Het gekke is dat het schone stuurhuis op de foto op mijn subframe heeft gezeten en gewoonweg niet past. De boutgaten zijn precies goed alleen de bouten zijn te kort en dat komt doordat het stuurhuis niet goed tegen t subframe aan komt te zitten.
Als ik meer tijd heb (zucht....) en de werkplaats opgeruimd heb kan ik er eens tegenaan gaan. Tot nu toe is het echter bagger om een uur vrij te maken en elke keer als ik denk dat ik een 1/4 weekend kan sleutelen is er wel weer een incident waardoor het niet kan.

Oh ik dacht dat je aangaf dat de hartafstand van de montage-gaten niet klopt..
Misschien dat je bling-bling stuurhuis toch nog blijkt te passen.. :wink:
Als je in je sleutelruimte bent Marco goed op letten dat je telefoon uit staat.. :wink:
Ik laat de mijne ook nu en dan per ongeluk in het kantoor achter.. :lol:
gr jan
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Heropbouw van de 104 begonnen

Berichtdoor MarcoPeus » 21 jun 2013, 22:08

Goeie tip maar ondertussen weet Jan (sorry) en alleman waar de hele handel staat en kan me ook vinden.
Hart-Hart van de montagegaten klopt precies, alleen t stuurhuis zit scheef doordat het rondselhuis tegen t subframe aankomt. Daardoor staat t hele stuurhuis te ver van t subframe af en zijn de bouten te kort.
Ook zijn de spoorstangen veel te lang en leken de spoorstangen die ik eerst had (en terug gestuurd heb) beter te passen.
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Heropbouw van de 104 begonnen

Berichtdoor lionceau » 21 jun 2013, 22:11

MarcoWetzels schreef:Ik stel de hulp enorm op prijs heren echt waar. De kennis hier is geweldig, veel meer dan wat ik zelf ooit kan bereiken.
Het wordt echter steeds ingewikkelder en ik vermoed dat ik z.s.m. onder de sloper moet gaan liggen om e.e.a. te bekijken.
Het gekke is dat het schone stuurhuis op de foto op mijn subframe heeft gezeten en gewoonweg niet past. De boutgaten zijn precies goed alleen de bouten zijn te kort en dat komt doordat het stuurhuis niet goed tegen t subframe aan komt te zitten.
Als ik meer tijd heb (zucht....) en de werkplaats opgeruimd heb kan ik er eens tegenaan gaan. Tot nu toe is het echter bagger om een uur vrij te maken en elke keer als ik denk dat ik een 1/4 weekend kan sleutelen is er wel weer een incident waardoor het niet kan.


Past niet goed tegen het subframe???????????
Dat snap ik niet. Dat kan eigenlijk niet misgaan??
Kan je een foto plaatsen?

Hier een foto van mijn auto. helaas effe geen close-up.
Afbeelding
104 Coupe 1975
104 ZS Rallye 1977
108 1.0 Active 2015
308 SW 2.0Hdi GT-Line 2015
Avatar gebruiker
lionceau
 
Berichten: 999
Geregistreerd: 02 nov 2004, 18:16
Woonplaats: Sneek

Re: Heropbouw van de 104 begonnen

Berichtdoor MarcoPeus » 21 jun 2013, 22:17

Ja, dat dacht ik ook maar toch ging t niet.
Ik heb t vermoeden dat ik iets mis bij de montage. Zit het stuurhuis koud tegen het subframe aan of zitten er nog bussen/blokken bij?
Volgende week heb ik hopelijk wat meer tijd en dan zal ik t weer eens monteren en foto's maken.
Ik zie wel dat jij het oud type stuurhuis hebt met die ogen/bussen spoorstangen. Neemt niet weg dat de spoorstangen dan nog steeds te lang zijn (5cm per kant) maar wel even lang als de originele. :shock: :?
http://klassieke-peugeot.nl/index.php
MarcoPeus
 
Berichten: 7886
Geregistreerd: 03 sep 2008, 21:00
Woonplaats: http://klassieke-peugeot.nl/index.php

Re: Heropbouw van de 104 begonnen

Berichtdoor jan-03 » 21 jun 2013, 22:21

MarcoWetzels schreef:Goeie tip maar ondertussen weet Jan (sorry) en alleman waar de hele handel staat en kan me ook vinden.
Hart-Hart van de montagegaten klopt precies, alleen t stuurhuis zit scheef doordat het rondselhuis tegen t subframe aankomt. Daardoor staat t hele stuurhuis te ver van t subframe af en zijn de bouten te kort.
Ook zijn de spoorstangen veel te lang en leken de spoorstangen die ik eerst had (en terug gestuurd heb) beter te passen.

Ik weet je niet te vinden hoor, nog niet in je nieuwe onderkomen geweest....
Er komen ook ergens afstandbussen tussen weet ik maar hoe precies weet ik niet..
Morgen ga ik ook hiermee aan de slag.
gr jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

Re: Heropbouw van de 104 begonnen

Berichtdoor lionceau » 21 jun 2013, 22:27

De bouten moeten van voor naar achter door het subframe, de moeren klemmen in de openingen van het stuurhuis.
In het subframe zitten afstandsbussen anders plet je het subframe als je de bouten aandraait.
Tussen de boutkop en het subframe zit een ring. Het stuurhuis zit koud tegen het subframe
Afbeelding

Afbeelding
104 Coupe 1975
104 ZS Rallye 1977
108 1.0 Active 2015
308 SW 2.0Hdi GT-Line 2015
Avatar gebruiker
lionceau
 
Berichten: 999
Geregistreerd: 02 nov 2004, 18:16
Woonplaats: Sneek

Re: Heropbouw van de 104 begonnen

Berichtdoor jan-03 » 21 jun 2013, 22:36

Wel heel mooi hoor Tjard, je kan in je zondagse broek sleutelen.. :D
stuurhuis zelf valt inderdaad strak tegen het subframe aan.. Ben benieuwd wat het probleem is Marco..
gr jan.
Peugeot 406 sedan 1996 Peugeot 203 berline
Een klassieker gebruik je niet maar die beheer je
Afbeelding
Avatar gebruiker
jan-03
 
Berichten: 6529
Geregistreerd: 22 sep 2010, 14:21
Woonplaats: workum

VorigeVolgende

Keer terug naar 104

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten