Peugeot 104 Rally in wording

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Berichtdoor M. van der Meulen » 24 jan 2010, 09:39

Valt me mee dat er, hoewel uiteraard minder breed als in Delft, nog zoveel werkruimte rondom is. Als je met de opbouw nog een paar extra handen kunt gebruiken zonder elkaar in de weg te zitten, komend weekend bijvoorbeeld, hoor ik het graag. Leuke en leerzame actieve afwisseling met m'n op dit ogenblik intensieve baan 8) Groet, M.
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Berichtdoor Rudie_Krämer » 24 jan 2010, 10:57

Ik weet niet precies hoe het komend weekeinde gaat lopen.

Ik had deze zaterdag mijn Dimma in Helmond moeten weghalen, maar er zijn misschien mogelijkheden zodat ik het daar kan laten staan. Deze zaterdag heb ik dus "vrij" gekregen.

Deze week hoor ik meer en voor de 3e feb moet de auto bij de oude stalling weg zijn. Als het tegen zit moet ik as zaterdag alsnog naar Helmond. Dat hoor ik deze week.

Als ik niet hoef dan ben je welkom en kunnen we aan Humpie Dumpie werken en dan kan ik je handen wel gebruiken ( de mijne hebben de afgelopen tijd weinig rust gekregen)

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Rudie_Krämer » 24 jan 2010, 18:01

Na wat gezoek naar boutjes en moertjes kon ik eindelijk aan het motorblok beginnen.

De stapelaar komt hierbij bijzonder goed van pas, een arbo goedgekeurde werktafel, op hoogte instelbaar :mrgreen:

Het is het blok van Harrie, ook de naven heb ik gisteren opgegraven en die bleken ook van Harrie afkomstig :P
Zo leeft de Comfort weer verder.

Afbeelding

Ik zoek nog een schakelhevel en zal de klepjes nog even controleren voordat hij in de auto wordt gezet.

Heerlijk hoor het weer kunnen opbouwen

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Harrie » 24 jan 2010, 18:26

:D :D :D prima motor ! 8)
komt origineel uit een 104 ZL Style 1983, met 5-bak en electronische ontsteking.
Altijd starten en lopen, heeft vele jaren trouw dienst gedaan in onze rode 104 SL.
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor MvG » 26 jan 2010, 11:01

nu zie je pas hoe mega compact zo'n blokje is :shock:
en waarom er in de auto niet echt aan te sleutelen valt 8)
Avatar gebruiker
MvG
 
Berichten: 244
Geregistreerd: 26 aug 2008, 16:55
Woonplaats: Zeist

Berichtdoor M. van der Meulen » 26 jan 2010, 18:46

Valt wel mee hoor, kleppen stellen, en zaken als versnellingsbak, koppeling of de distributieketting vervangen is een ander verhaal, maar (min of meer reguliere) klusjes aan b.v. ontsteking en bougies, waterpomp en de hele koeling, v-snaar, dynamo, carburatie en brandstofpomp, allemaal eenvoudig en toegankelijk.

Zelfs een gloeipit in de koplamp uitwisselen is simpel, in tegenstelling tot veel moderme wagens, waarbij in sommige gevallen het halve front eerst gesloopt moet worden..... :(
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Berichtdoor Rudie_Krämer » 30 jan 2010, 20:25

Vandaag eindelijk weer eens een ouderwets dagje kunnen sleutelen. :-)

Begonnen met het blok, eerst de kleppen gesteld. Ze stonden redelijk goed, maar hier en daar nog een klepje moeten bijstellen. Ik heb wel gezien dat het lange staan nogal wat corrosie op de tuimelaars en nokkenas had veroorzaakt. Ik zal als de motor warm is gelopen toch maar gelijk de olie vervangen dan loop ik niet de kans dat het roest voor slijtage kan gaan zorgen.

Afbeelding

Afbeelding


In de bak met schakelhevels moeten zoeken naar een passen exemplaar. Niet alleen van de 104 heb je twee uitvoeringen, maar ook van de Visa en de Peugeot 205 heb je verschillende uitvoeringen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De rotorkap een beetje opgelapt, was wat gecorrodeerd.

Ik had tijdje geleden het spruitstuk vervangen maar de tapeinden nog niet aangedraaid. Daarna maar alles nagelopen. De aandrijving van de snelheidsmeter zat niet goed gepositioneerd, altijd een lastige klus, soms zijn die bussen nauwelijks in beweging te krijgen en als je dat moet doen als de motor erin licht, dan kan je je lol op. Mocht je dan geen speciale tang ervoor hebben dan is het helemaal feest. Gelukkig kan ik het nu op een andere manier doen :mrgreen:

Vervolgens de fusees en stuurkogels vastgelijmd met locktite. dat maat het losmaken een stuk aangenamer, want meerdraaien zit er dan niet bij. Ik heb al zo vaak gehad dat die krengen mee gingen draaien en soms heb ik ze zelfs stuk moeten slijpen. Oplossing Locktite: nooit meer problemen gehad

Afbeelding


Zo het blok is nu klaar voor de auto

Nu kon ik aan de auto beginnen, eerst alles eruit gehaald, de stofzuiger er doorheen gehaald en vervolgens de persluchtspuit erop gezet.

Afbeelding


- Pedalen stelsel erin gezet
- Rembekrachter gemonteerd
- Kachel gemonteerd

Ik zag dat de paravan toch weer behoorlijk vol zat met slijpsel en stof dat ik toch maar heb besloten de zaak schoon te maken en weer opnieuw inde tectyl te zetten. Gelijk nog een stel andere punten vol tectyl gespoten

Afbeelding

Toen kwam het frustrerende deel, zoeken naar rubbertjes dopjes, boutjes moertjes, onderdeeltjes die ik toch miste. Ik ben daar veel tijd meer verloren.
Soms weet ik ook niet meer hoe het met dit model ook al weer zat. Neem nou de kabelboom, die is toch aanzienlijk anders dan die van de nieuwere modellen. Een deel van de ruitenwisser kan ik niet helemaal thuisbrengen. Is nu niet zo belangrijk, ik wil heb binnenschutbord klaar hebben zodat de motor erin kan en de auto kan gaan rijden. Elektronika kan later.
Het rubbertje van de snelheidskabel mis ik en er zitten daar nog twee gaatjes waar iets doorheem moet, maar wat :?
Nelly is het het zelfde jaar, daar maar eens kijken :lol:

Ondanks het vele zoeken toch een aardig eind opgeschoten
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Rudie_Krämer » 31 jan 2010, 21:21

Vanmiddag maar de stoute schoenen aangetrokken en de auto over de motor getild.
De auto bezit weer een hartje ( een tijdelijke hartransplantatie :mrgreen: )

Ik maar er vandaag geen lang verhaal van :lol: de beelden moeten maar voor zich praten

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De auto over de motor heen zetten is minder lastig dan de motor in de auto laten zakken. Vooral nu kan ik de motor op de stapelaar in elkaar zetten en dat is voor "ouwe krakkemikken" zoals ik wel een stuk .relaxter :mrgreen:

Gemak dient de mens, toch :!:
Laatst bijgewerkt door Rudie_Krämer op 31 jan 2010, 22:48, in totaal 1 keer bewerkt.
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Harrie » 31 jan 2010, 22:10

mooi werk Rudie! ik zie dat je foto's hebt toegevoegd :D
Die stapelaar is idd ERG handig als hoogte-instelbare werktafel !
lekker met rechte rug kleppen stellen, wie doet je dat na? 8)
Wat is het verhaal achter de foto van de kilometertelleraandrijving ? ( 3x woordwaarde ) :mrgreen:
Doordat ik deze motor in de SL heb gelegd, klopte de Km-tellerkabel niet meer, er zit verschil in dikte van het vierkante deel v.d. binnenkabel.
Ik weet niet meer exact hoe ik dat toen heb opgelost..... :roll:
De snelheidsaanduiding klopte ook niet meer, maar dankzij een unit van jou uit een GL, die ik in het SL-instrumentarium heb gebouwd,
klopt het weer. Ik miste daarmee wel de dagteller...
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor Rudie_Krämer » 31 jan 2010, 23:01

De kilometertellerkabel verschilt per model, het vierkantje aan de bakzijnde is geloof ik in 3 afmetingen leverbaar, dan heb je ook nog de combinatie met een wartel boven met schroefdraad of een klikvitting. Kortom voordat je de motor in de auto legt moet je wel de goede kabel hebben uitgezocht want als je onder de auto ligt is het een zeer lastige klus om de goede kabel uit te zoeken.

Harrie als ik je goed begrijp hebben de Comfort en de oude types zoals mijn ZS van 1977 ook een verschillende overbrenging? Dat wist ik niet, dus dan betekent dat ik weer mijlen op mijn dashboard zie? But, maar ja het blok blijft er toch niet lang in zitten, is alleen voor de APK, daarna gaat het groep B blok erin, maar het is wel goed voor de volgende keer 8)

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Berichtdoor M. van der Meulen » 01 feb 2010, 19:23

Ja, hou de spullen maar eens bijelkaar :? Zóveel mogelijkheden, in de bak en differentieel, zeker vier verschillende tellerbussen, 2 à 3 verschillende kabelsoorten, en dan nog de verschillende tellers in je dash.

Zit er in de Comfort een van zichzelf in- en uitwendig originele bak, liefst mét typeplaatje nog? Aan de hand van de bladen uit hoofdtuk 3 (A1.005 en A1.006) en de Servicebulletins uit het WPH is wellicht een en ander te reconstrueren, met een voorraadje tellerbussen en misschien ook kabels en tellers kom je een heel eind.

In hetzelfde hoofdstuk geeft blad D1.001 de combinaties van de tellerbussen. De groene bus (met 22 tanden) op een van je foto's past op bak 404 005 en -007 en de 408 002, -004, -006 en -007. De aandrijfkroon op het satelietenhuis telt als het goed is 38 tanden, en er is gerekend met bandenmaat 145 SR 13. BTW: dat satelietenhuis maakt toch dezelfde omwenteling als de aandrijfas, en dus het wiel?

Mijn WPH geeft in de Servicebulletins 346 en 373 van resp. december 1981 en april 1982 geen info m.b.t. het type tellerbus op de latere uitvoeringen. Eventueel kan van de bussen ook nog het tandwieltje uitgewisseld tegen een passend exemplaar?
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Berichtdoor Harrie » 01 feb 2010, 19:41

M. van der Meulen schreef:BTW: dat satelietenhuis maakt toch dezelfde omwenteling als de aandrijfas, en dus het wiel?
Ja !
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor Rudie_Krämer » 01 feb 2010, 19:45

Het tandwieltje hoort bij het diff, maar je kan dat tandwieltje met de bus verwisselen. Echter de kleur ervan correspondeert met het wieltje, ik wissel dan vaak het asje uit, die sluit aan op de kabel.

GrR
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

kleurig

Berichtdoor Walle69 » 05 feb 2010, 13:37

Afbeelding

hoi

kijk eens wat ik tegen kwam! Deze foto is genomen op de Retromobile 2010.

succes verder met je project!

groet
Walle
2664 en 2849 klinkt goed
604 GTI automatique 1985
504 V6TI 1978
504 Break GL automatique 1977 project
Avatar gebruiker
Walle69
 
Berichten: 701
Geregistreerd: 02 feb 2006, 21:42
Woonplaats: Solna

Berichtdoor Rudie_Krämer » 06 feb 2010, 22:27

Ohw wat is die foto mooi, zo mooi in de lak, geweldig man, wat ben ik daar jaloers op :cry:

Maar ja ik ga stug verder met mijn eigen project ( met het bovenstaande plaatje voor mijn neus gehangen ga ik waarschijnlijk wel wat sneller :-) )

.......

Dit slangetje miste ik:

Afbeelding

Ik heb me rot gezocht, ik dacht boven op zolder, maar na enkele dozen te hebben open gemaakt, kartonnen dozen nageplozen, moest het toch ergens anders liggen :evil:

Ik had een angstig vermoeden dat hij in een boxpallet zat en ja hoor


Afbeelding

Ik ben alleen al een half uur bezig geweest met het zoeken naar dat ene slangetje :evil:

Maar ja, het zit er nu op dus niet zeiken :mrgreen:

Daarna begonnen met het uitpluizen van de elektrische draden

Ik wist niet meer hoe de draden door het schutbord heen liepen, dus ik heb maar iets gedaan en nu in het fotoarchief :lol: zie ik dat ik het niet goed heb gedaan (maar ja ik ben in november 2007 begonnen met slopen en ik word ook een dagje ouder, dus vergeef het me AUB).
De draden voor de ruitenwisser lopen zo:

Afbeelding

en ik heb de bij het zekeringkastje naar buiten gebracht, daarna via de paravan weer naar binnen :oops:. Morgen maar ff kijken of dat ook gaat of dat ik de originele manier moet aanhouden. Shit het was al zo gepriegel (niet lekker voor mijn polsen moet ik zeggen)
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Rudie_Krämer » 07 feb 2010, 20:17

Gelukkig past het draadboompje voor de ruitenwisser ook op de alternatieve manier :lol: Ik laat het dus maar zo zitten.

Altijd een drama om het ruitenwissermechanisme er weer in te krijgen :evil:
Tip, maak het armpje aan de bestuurderszijde ff los, dan het mechanisme erin en dan het armpje weer vast zetten. Scheelt een hoop irritatie.

Ik ben vandaag niet veel opgeschoten, ik heb 3 meter stelling uit mijn schuur verplaatst naar de sleutelruimte ( ik ga verhuizen, ja ook naar een ander huis dus de schuur moet leeg).
De stelling gevuld met spullen die nog op de grond stonden.
Daarna nog twee underlayment platen neergelegd, die stonde bijzonder in de weg en blokkeerden de spullen die erachter stonden. Nu liggen ze op de vloer, kan ik de zaak weer meer belasten en gelijk de zaak wat beter geordend neergezet. Gelijk weer een hoop vrije ruimte, ik kan er weer normaal doorheenlopen, kortom gaat de goede kant op. Reken maar dat over een tijd je zelfs in de nok nog geen boutje weg kan stoppen :P
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Rudie_Krämer » 13 feb 2010, 16:45

Ik heb met rot gezocht naar die stuurkolom, maar na ca 4 uur en natuurlijk in de onderste boxpallet helemaa onderin kwam de oude stuurkolom naar boven. Gelukkig kwam ik bij het zoeken ook nog de remklauwen tegen dus die heb ik nu ook gelijk :lol:
Eerst deze boxpallet tussen de bende uit geplukt en nageplozen

Afbeelding

Daarna verder gezocht, maar niets gevonden, daarna een voor een de pallets nagezocht, terug wat een takke klus

Uiteindelijk in de kist met uitlaten, waarik dacht dat ze echt niet zouden liggen 8) toch onderin de stuurkolom gevonden :evil:
Afbeelding

Hier moet ik nog wel even wat uitzoeken want hier ligt van alles door elkaar :lol:

Afbeelding

Een zie hier de schuldige....

Afbeelding

Resultaat is dat ik vandaag dus niets ben opgeschoten heb alleen maar lopen zoeken :?

Morgen weer een dag

GrR
Laatst bijgewerkt door Rudie_Krämer op 29 jun 2010, 21:49, in totaal 1 keer bewerkt.
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Berichtdoor M. van der Meulen » 13 feb 2010, 21:25

Inhoud van die boxpallet komt me bekend voor, ik ben ook schuldig aan je tijdverlies :oops: :oops:
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Berichtdoor Harrie » 13 feb 2010, 21:46

M. van der Meulen schreef:Inhoud van die boxpallet komt me bekend voor, ik ben ook schuldig aan je tijdverlies :oops: :oops:
oh, heb jij alle losliggende onderdelen in 1 box gekieperd? :mrgreen:
.
@ Rudie: Als je t.z.t. alles netjes geordend hebt, hoef je niet meer zo lang te zoeken.. maar ik kan me de frustratie wel voorstellen..
Voordeel van zulk intensief zoekwerk is, dat je van alles tegenkomt: Goh! had ik dat ook nog? en Heej, daár lag dat ding ! :wink:
.
Rudie Krämer schreef:Ohw wat is die foto mooi, zo mooi in de lak, geweldig man, wat ben ik daar jaloers op

ik dacht dat glimmende, gepoetste auto's niet jouw ding zijn? :mrgreen:
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor M. van der Meulen » 14 feb 2010, 12:36

Tja, er was ook zóveel..... En als bepaalde kisten niet met bijelkaar horende spullen konden worden afgevuld is zo'n beetje alles erin gelegd wat voor handen kwam :wink: Met een groepje klussers ben je dan natuurlijk al gauw het overzicht kwijt, daarom kan ik me voorstellen dat uitpakken minstens evenveel moeite en tijd kost als de verhuizing zelf :(
104 SL 06-'78
104 S 08-'79
307 SW Société 2.0 HDi 11-'04
Ami Super Break 03-'73
Avatar gebruiker
M. van der Meulen
 
Berichten: 3273
Geregistreerd: 28 jan 2006, 20:31
Woonplaats: De Marne (GN)

Berichtdoor Rudie_Krämer » 14 feb 2010, 20:23

Vandaag met een kater aan de auto gesleuteld, gisteren te diep in het glaasje gekeken :oops:

De dradenbende onder het dash georden en de stuurkolom kon worden vastgezet.

Afbeelding

Ik ben nu maar aan het opbouwen gegaan, had geen zin meer om te zoeken. Heb het dashboard gemonteerd en dat ging niet soepel want het stuk plastik dat om de stuurkolom heen gaat is een meerdere uitvoeringen gemaakt en ik had natuurlijk weer de verkeerde uitgekozen ( de mooiste heb ik apart gehouden) het oud model heeft ook weer verschillende uitvoeringen. Gelukkig lag die nog wel in de onderdelen die ik van Humpie Dumpie apart had gehouden.

Afbeelding

Afbeelding

Ik zat nog te oetelen met het aansluiten van de blower, uit het elekrisch schema kon ik niet goed opmaken hoe ik hem moest aansluiten. Gelukkig zat er een stekkertje aan met een smalle aansluiting, kon dus maar op een manier (Rudie-proof :P )

Het dashboard gelijk schoongemaakt met cockpitspray, er zat voor 3 jaar stof op

Afbeelding

Nu tijd voor de spatborden, de keienvanger en de motorkap, dan begint het gelijk weer op een auto te lijken (het wordt wel meer een Benetton-achtige uitvoering :mrgreen: )

Afbeelding
ps is een polyester motorkap, ik wil deze zo houden en voor de racerij heb ik de Samba Rally uitvoering met luchthapper en ventillatiegaten

Ik heb de auto alvast op de kantelaar gezet, dan kan ik wat makkelijker de dingen aan de onderkant in orde maken, gemakt dient de mens, toch? :lol:

Ik kon de sleutel van het contactslot niet vinden ik hoop dat de sleutels die ik nog thuis had liggen de juiste bevatten, anders moet ik gaan boren :evil:
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Rudie_Krämer » 19 feb 2010, 22:03

Toch de haakse slijper moeten zetten in het pennetje van het contactslot. Ik heb de sleutels van de deuren kunnen vonden, van de achterklep en die van de benzinedop. Helaas niet de contactsleutel. Nog langer zoeken is zonde van de tijd, dan maar de haakse slijper :?

Nieuw slot erin gezet, en nu kon de auto eindelijk op zijn kant.

Afbeelding

Heb wel de tank moeten demonteren, ik had de auto ff moeten omdraaien zodat hij met de tank omhoog kon kantelen. Ik dacht dat de tank leeg was, dus niet :lol:

Sleutelt wel makkelijker moet ik zeggen. Ik had vergeten de aftapmoer van het koelwater te checken en ook een lastig klusje is de snelheidskabel in de aandrijfunit te zetten. Vooral als de kabel al in de snelheids meter zit en het wiel niet kan draaien :oops:

Maar ja dat zit nu allemaal op z'n plaats en kan de uitlaat eronder en de remleiding heb ik door moeten knippen dus gelijk maar een mooie nieuwe eronder leggen.

Dan kan hij weer op zijn wielen staan en kan ik gaat proberen het blok te laten lopen, altijd weer een prachtig gevoel is het hartje weer klopt :wink:

Morgen eerst met het motortje verder, dan de remmen, ik wil die motor horen zingen :P
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Harrie » 20 feb 2010, 00:25

mooi werk Rudie! kapje stuurkolom: korte is oude , langere is latere types met "dikke stengels" .
Als de ene naaf vast zit op de kantelaar, kun je de andere dan niet verdraaien???
Ja, dat motorretje moet weer zingen... :D filmen en op YouTube zetten :wink:
( Dat wil ik ook nog doen met de 'awakening' v.d. V6 van de 604GTI, al wel op film, maar nog stééds niet op YT... :cry: :cry: )
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

Berichtdoor Rudie_Krämer » 20 feb 2010, 17:08

Een passende uitlaat uit de bak gevist :mrgreen:

Afbeelding

Gelijk een nieuwe remleiding gelegd, moet aan hoofdremcilinder nog worden pasgemaakt
Afbeelding

De auto kan weer op d'r voetjes worden gezet, kan ik aan de bovenkant weer verder
Afbeelding

Olie erin, koelvloeistof erin, starten en lopen....
Afbeelding

Ik ben weer een stukje opgeschoten maar ben ook een probleem tegen gekomen, lekke radiator. Dus morgen kijken of het dopje onderin lekt of dat het de radiator zelf is, heeft 3 jaar leeg gestaan en misschien is het rubber aan de zijkant niet meer in orde.

Morgen weer een dag
Rudie_Krämer
 
Berichten: 2887
Geregistreerd: 30 jan 2006, 20:55
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Harrie » 20 feb 2010, 20:12

Ach nu kan ik op de nieuwe foto's zien, dat de arm van de kantelaar aan de andere naaf vastzit... :shock: :D
grt, Harrie
Avatar gebruiker
Harrie
 
Berichten: 14849
Geregistreerd: 07 jan 2007, 15:06
Woonplaats: Geldersche Achterhoek

VorigeVolgende

Keer terug naar 104

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten