Versnellingsbakken, transmissie, aandrijfassen, koppelingen, stuurinrichting, remmen, wielophanging, lagers
Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
door Injection » 04 maart 2017, 17:52
.
Laatst bijgewerkt door
Injection op 19 okt 2018, 11:33, in totaal 1 keer bewerkt.
-
Injection
-
- Berichten: 164
- Geregistreerd: 15 aug 2016, 12:32
door 403diesel » 05 maart 2017, 00:25
Bij mijn 205 zijn ze in het verleden al eens vervangen maar het schijnt wel een klusje te zijn als je het netjes volgens de originele route wilt doen.
Makkelijker is een nieuwe leiding maken er deze langs de tank leggen ipv er overheen. Ik neem nu even aan dat dat kan. Ik maak alle leidingen zelf uit CuNiFer. Roest nooit meer.
Peugeot 403 Diesel '66
Peugeot 403 Diesel Pickup '63
Peugeot 107 XS 2010
Peugeot 205 Junior 1986
Peugeot Boxer 2,5 TDI 1999
Rover SD1 3500 AT 1978
Rover SD1 2300S Man 1981
Rover SD1 3500 V8S Man 1980
-
403diesel
-
- Berichten: 2235
- Geregistreerd: 26 jun 2011, 22:55
- Woonplaats: Tiel
-
door Injection » 05 maart 2017, 13:04
.
Laatst bijgewerkt door
Injection op 19 okt 2018, 11:33, in totaal 1 keer bewerkt.
-
Injection
-
- Berichten: 164
- Geregistreerd: 15 aug 2016, 12:32
door Bart_simons » 05 maart 2017, 14:21
Ik heb het zelf een keer of vier gedaan, wel op een brug. Dan is het (zeker met een buigbare remleiding) echt niet zo moeilijk! Officieel moet de tank eraf, maar dat is echt niet nodig. Met een klein beetje rommelen leg je de leiding er zo achterlangs. Het enige lastig is het oppersen van de uiteinden, tenzij je daar zelf gereedschap voor hebt natuurlijk
-
Bart_simons
-
- Berichten: 15
- Geregistreerd: 25 dec 2015, 14:20
Keer terug naar Aandrijving, koppeling, wielophanging, besturing en remmen
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten