Geplaatst: 09 mei 2007, 21:34
De 505 is ook weer door de keur.
Mankementen: Kapotte stuurashoes (rv)
en lekke uitlaat, zélf vrijdag meegeholpen met de uitlaat vervangen(ouderwets slagwerk , zeg maar rámwerk, alles zat weer eens op de Franse manier vast, érg vast dus.. , en alle uitlaatstukken zijn precies pás, dus we hebben de oude tussenpijp afgezaagd met een ijzerzaag, en het nieuwe tussenstuk (vanaf pot 1 naar pot 2 bovenlangs de achteras) ertussen gegooid, vervolgens alles weer vastgeschroefd)
De stuurashoes was zó kapot geknipt, maar de stuurstang vanaf de stuuras viel ook niet los te krijgen, affijn, stuurstang tussen de bankschroef, olie op de moer, moersleutel op de moer, Pijp óver de moersleutel, en toen ouderwets staan rammen, blijkt het vastgeroeste zaakje tóch los te kunnen, verder nieuw luchtfilter en grote beurt,
Totale kosten Euro 230,nog wat, máár: "Jij betaalt toch altijd contant, doe maar Euro 225,-, scheelt toch weer íets...
Kortom de 505 is nog in beweging en hopelijk nóg minimaal een jaar.
Mankementen: Kapotte stuurashoes (rv)
en lekke uitlaat, zélf vrijdag meegeholpen met de uitlaat vervangen(ouderwets slagwerk , zeg maar rámwerk, alles zat weer eens op de Franse manier vast, érg vast dus.. , en alle uitlaatstukken zijn precies pás, dus we hebben de oude tussenpijp afgezaagd met een ijzerzaag, en het nieuwe tussenstuk (vanaf pot 1 naar pot 2 bovenlangs de achteras) ertussen gegooid, vervolgens alles weer vastgeschroefd)
De stuurashoes was zó kapot geknipt, maar de stuurstang vanaf de stuuras viel ook niet los te krijgen, affijn, stuurstang tussen de bankschroef, olie op de moer, moersleutel op de moer, Pijp óver de moersleutel, en toen ouderwets staan rammen, blijkt het vastgeroeste zaakje tóch los te kunnen, verder nieuw luchtfilter en grote beurt,
Totale kosten Euro 230,nog wat, máár: "Jij betaalt toch altijd contant, doe maar Euro 225,-, scheelt toch weer íets...
Kortom de 505 is nog in beweging en hopelijk nóg minimaal een jaar.