Het (kleine) "kunstwerk" hoekje

De off-topic rubriek. Voor onderwerpen die in geen van de andere rubrieken thuishoren. Ook je eigen 'stamtafel' in onze dorpskroeg: sterke verhalen, slappe hap, veel gezelligheid. Wij schenken natuurlijk uitsluitend LEEUW-bier... Santé!

Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti

Het (kleine) "kunstwerk" hoekje

Berichtdoor ~Orin » 14 jul 2015, 01:24

Voor het (kleine) groepje mensen dat geinterreseerd is in digitaal en of papieren kunstwerkjes. Ik ben zelf heel erg veel in de weer met digitale "manupilatie", dit houd simpelweg in dat ik vanuit een aantal foto's dingen samenvoeg om er uiteindelijk een geheel van te maken. Zelf doe ik de opleiding Media vormgeving waar ik zovel teken en digitaal creeër, wat ik op school maak vind ik niet zo interessant, dus dat zal ik ook niet posten.

Omdat dit toch een forum is over auto's wil ik het graag ook zoveel mogenlijk bij auto's houden.
Wat u hier gaat zien zullen de meeste helemaal niks vinden omdat het voornamelijk flink gemodificeerde auto's zijn waarbij je nauwelijks het orgineel terug vindt. Maar wees gerust, het is allemaal niet "echt".
Mijn inspiratie en grote voorbeeld is Khyzyl Saleem, de beste man maakt echt waanzinnige manipulaties waar ik nog wel even van kan dromen. Ze zien er vrij realistisch uit, en voor zover je oog kijkt klopt het perspectief aan alle kanten.

Genoeg gepraat, hier zijn wat plaatjes:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zoals ik al zei; ze zijn behoorlijk gemodificeerd... In een futuristisch thema wat ik vrij mooi vind om naar te kijken, de neon en alles geeft een prettig gevoel op het oog.
Khyzyl Saleem beschikt over diverse pagina's en is ook gemakkelijk te vinden op Google.
https://www.artstation.com/artist/khyzylsaleem
http://khyzylsaleem.tumblr.com/
http://the--kyza.deviantart.com/

Zelf ben ik dus ook wel her en der in de weer geweest, ik heb vandaag mijn eerste auto "geshopt"... En het is een Duitse Peugeot 205 Forever.
Een vriend van mij en ik hadden besloten om een soort van contest te houden waarbij we een willekeurige Peugeot 205 moesten modificeren, dit is mijn resultaat:

Het origineel:
Afbeelding

Aangepast:
Afbeelding

(Elk plaatje kun je vergroten door erop te klikken)
Zoals je waarschijnlijk als ziet zijn er nog genoeg dingen die verbeterd kunnen worden, maar ik had vooral plezier om hier even mee te hobbieën.

Als ik weer eens iets geks heb gemaakt dan zal ik hier wel posten waarschijnlijk :wink:
Heeft iemand anders hier misschien enige ervaring of misschien iets delen? Laat je vooral niet wegschrikken en post vooral!

Mvg, Orin.
Afbeelding
Avatar gebruiker
~Orin
 
Berichten: 776
Geregistreerd: 31 maart 2014, 17:56
Woonplaats: Midwoud

Re: Het (kleine) "kunstwerk" hoekje

Berichtdoor pauldevries » 03 aug 2015, 11:23

Beste Orin

Erg gaaf gemaakt :D :D :D
Ik heb wel een verzoekje, mocht je ooit een witte 205 CJ willen shoppen
op een dergelijk emanier zou je er mij heel erg blij mee maken,
vindt het echt supergaaf wat je maakt, echt een kunst 8) 8)
--))
pauldevries
 
Berichten: 950
Geregistreerd: 09 okt 2011, 15:39

Re: Het (kleine) "kunstwerk" hoekje

Berichtdoor ~Orin » 03 aug 2015, 11:49

Bedankt Paul :-)

Stuur anders even een pb, dan ga ik even kijken wat ik voor je kan betekenen!

Mvg, Orin.
Afbeelding
Avatar gebruiker
~Orin
 
Berichten: 776
Geregistreerd: 31 maart 2014, 17:56
Woonplaats: Midwoud


Keer terug naar Café des Sports

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten