Met 365.000 op de teller, na een jaar of 5, en duizenden euros aan reparaties een mooi moment om afscheid te nemen... hij gaat zo naar de sloop, start niet eens meer.
![Afbeelding](http://farm8.staticflickr.com/7449/12283893994_a0a9340de9_c.jpg)
De volgende auto wordt van een ons vertrouwd merk...
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Moderators: risky, Maarten Deen, Gilletti
tuuur schreef:We denken over een 307 sw 1.6 HDI uit 2005 als vervanger.
Maar daar lezen we erg verschillende berichten over op het internet; van zeer lovend tot zeer slechte ervaringen...
Cor Rosie schreef:Een 406 rijdt beter, is groter/ruimer en heeft in het slechtste geval gelijke running costs als de 307.
joospeugeot schreef:Cor Rosie schreef:Een 406 rijdt beter, is groter/ruimer en heeft in het slechtste geval gelijke running costs als de 307.
voor Nederland wel ja, maar in duitsland zou dat wel eens anders kunnen uitpakken. hogere euronorm is goedkoper als voorbeeld![]()
de 406 hdi kan misschien wel zelfs dubbel zo duur zijn in de wegenbelasting dan een 307 1.6 hdi. de 1.6 is zowiezo al goedkoper door de mindere motorinhoud
tuuur schreef:... en vervolgens het schone bijproduct LPG zo duur maken dat iedereen die dingen weer uitbouwt.
Tuurlijk gaat het om geld; dat is altijd al zo geweest, maar het wordt de laatste jaren wel steeds doorzichtiger dat dat zo is.
Keer terug naar Café des Sports
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten